عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست فعالین سیاسی شهرستان با مشاور استاندار


نشست فعالین سیاسی شهرستان با مشاور استاندار

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نشست فعالین سیاسی شهرستان با مشاور استاندار

نشست هم اندیشی فعالین سیاسی و اعضای ستاد دکتر روحانی با مهیمنی مشاور استاندار در فرمانداری کلاله برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله نصرت برزگر گفت : بحمدلله در این مدت 4 سال تحولات نویی در عرص خدمات رسانی و بویژه رفع محرومیت در شهرستان رخ داد

وی در این نشست افزود : در حوزه بهداشت و درمان به لحاظ سازه ای به 100 نیازهای شهرستان رسیده ایم و منبعد مدیران بهداشتی و درمانی باید در اندیشه تجهیز و توسعه مراکز درمانی باشند و در حوزه بیمارستان نیز بعد از 25 سال از زمان کلنگ زنی این پروژه آنرا ظرف مدت کمتر از 8 ماه تکمیل و بعد از 2 سال مجهز کردیم که این خود یک تحولی نو در ارائه خدمات بهداشتی برای مردم شهرستان بود .

وی به محور کلاله دوراهی هم پرداخت و گفت : این محور را باتوجه به تعدد تصادفات و تلفات جاده ای و نارضایتی مردم از محل اعتبارات شهرستانی و بدون هزینه با همیاری خیرین دست گرفتیم و امروز به بهره برداری رسید و انشالله در صددیم تا محور کلاله تا چاتال را هم تعریض کنیم تا بار حوادث جاده ای آنرا کاهش دهیم .

فرماندار کلاله به بحث اعتبارات شهرستان هم پرداخت و افزود : در حوزه اعتبارات تحول نوینی در شهرستان رخ داد و از رتبه چهاردهم استانی به رتبه پنجم رسیدیم و اعتبارات شهرستانی از 2 میلیارد تومان سال 93 به 17 میلیارد و 800 میلیون تومان رساندیم که این افزایش اعتبارات کمک شایانی در ارائه خدمت و رفع غبار محرومیت به روی شهرستان گشود و در سطح کشور بعد از استانهای یزد و اصفهان سومین استانی بودیم که شاخص ها را توانستیم تغییر دهیم .

برزگر به نقش ویژه خیرین در ایجاد تحول در شهرستان اشاره کرد و گفت : پروژه های بیمارستانی و درمانی –همراه سرا - آموزشی – ساختمان بهزیستی و ... را با کمک خیرین عملیاتی کردیم و بزودی هم پروژه دیگری را در سطح استانی در گرگان اجرا خواهیم کرد .

مهیمنی مشاور استاندار نیز در دیدار با فعالین سیاسی گفت : تنها کلید و رمز رشد وحدت کلمه است که گروه های سیاسی اگر با هم دیگر متحد و برای مردم تلاش کنند می توانند مسبب ایجاد تحول برای مردم و روند سیاسی منطقه و در گستره وسیع کشوری شوند

وی به گستره وسیع فضای مجازی و گردش آزاد اطلاعات اشاره کرد و افزود : امروز دیگر اطلاعات به سرعت در حال انتقال است و همه مردم در هرجایی به این اطلاعات دسترسی دارند که این خود نوید روندی نو در جامعه سیاسی است .

نشست فعالین سیاسی شهرستان با مشاور استاندار

 

نشست فعالین سیاسی شهرستان با مشاور استاندار

 

نشست فعالین سیاسی شهرستان با مشاور استاندار

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 563
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2588

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 917
بازدید دیروز: 1526
بازدید ماه:4745
بازدید سال:14625
بازدید کل:1485791