عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله معارفه شد

تودیع و معارفه :

رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله معارفه شد

 رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله معارفه شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله روز سه شنبه اول دی ماه 94 در جلسه ای با حضور فرماندار و معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان گلستان مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله برگزار شد .

نصرت برزگر فرماندار کلاله در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های دکتر ساورعلیا رئیس اسبق شبکه بهداشت و درمان گفت : به حمدالله در این قریب به 2 سال اخیر مردم شهرستان شاهد اتفاقات خوبی در عرصه تحول سلامت شهرستان بودند که نمونه بارز آن آغاز عملیات عمرانی فاز 2 بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان است .

وی در ادامه نیز خطاب به مسئولین بهداشت و درمان گفت : شهرستان کلاله به لحاظ موقعیت جغرافیایی و وسعت منطقه یکی از نقاط حادثه خیز و بحرانی در است که از این رو نیاز به توجه بیشتری در این زمینه وجود دارد که این نیاز به یک عزم همگانی برای ایجاد تحول در عرصه سلامت دارد تا دیگر شاهد بروز حوادث و اتفاقات ناگوار نباشیم .

دکتر محمدرضا هنرور نیز با اعلام این خبر که تمامی خانه های بهداشت شهرستان کلاله ملکی شده است افزود : 3 مرکز بهداشتی درمانی در روستای بربرقلعه ، قره شور و گرگاندوز در حال احداث است که با بهره برداری از آنها سطح ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم این روستاها و روستاهای اقماری افزایش می یابد .

وی سپس اظهار داشت : تلاش داریم تا با کمک خیرین و فرماندرای مرکز شماره 2 بهداشتی و درمانی در خور شان مردم احداث کنیم .

معاون بهداشتی دانشگاه سپس با تشکر از زحمات دکتر علی ساور علیا مدیر اسبق مرکز بهداشت کلاله ، دکتر علیرضا ممشلی را بعنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله معرفی کرد .

دکتر علی ساورعلیا نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی اظهار داشت : وجود افراد توانمند در کلاله کمکی زیادی به مجموعه بهداشت و درمان در ارائه خدمات بهداشتی مناسب کرد .

دکتر ممشلی مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان نیز سپس گفت : انشالله با بیشتر فعال کردن بخش سونوگرافی و آوردن سی تی اسکن در شهرستان کلاله بتوانیم تا 95 درصد اعزام به گنبد را در این حوزه کاهش بدهیم .

وی که تجربه اولین مدیریت شبکه بهداشت و درمان را تا سال 1380 در کلاله داشت افزود : با فعال شدن آی سی یو و بخش چشم پزشکی و ارائه خدمات در جراحی مغز و اعصاب و چشم حرکت نویی را در عرصه بهداشت و درمان داشته باشیم .

رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله معارفه شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1186
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1361

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:5261
بازدید سال:5261
بازدید کل:1476427