عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » احزاب و گروه های سیاسی نقش بی بدلیلی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

فرماندار کلاله :

احزاب و گروه های سیاسی نقش بی بدلیلی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

احزاب و گروه های سیاسی نقش بی بدلیلی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

روز گذشته فرماندار کلاله در نشستی با اعضای فعالین و اعضای ستاد روحانی گفت : احزاب و گروه های سیاسی نقش بی بدلیلی در ایجاد شور انتخاباتی دارند .

نصرت برزگر در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تجلیل از حماسه آفرینی مردم شریف کلاله در استقبال پرشور از دردانه های دست بسته گفت : راه شهدا راهی نیست که خاموش شود و مردم کلاله با حضور خود در استقبال از شهدای خط شکن و غواص نشان دادند که هماره در مسیر سبز شهدا هستند .

وی درادامه از دلاوردان هسته ای تجلیل کرد و اظهار داشت : ما در مذاکرات هسته ای توانستیم حقانیت خود را به کشورهای غربی و شرقی اثبات کنیم و دیوار ناعادلانه تحریم ها را بشکنیم .

فرماندار کلاله سپس به تشریح عملکرد یکسال دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت : دولت در عین اینکه وجود مشکلات مالی و کمبود منابع و مسایل سیاسی عملکرد خوبی در حوزه های مختلف داخلی و خارجی از خود به جای گذاشت .

وی با اشاره به پروژه های عمرانی دولت در شهرستان گفت : یکی از مسایل مورد توجه مردم شهرستان تکمیل بیمارستان بود که به حمدالله استارت آغاز عملیات عمرانی فاز 2 آن نیز با همیاری همه مردم شهرستان و کمک دولت محترم از ابتدای سال 94 آغاز شد و انشالله تا بهمن ماه مردم شهرستان شاهد افتتاح کامل بیمارستان خواهند بود .

برزگر به فرودگاه کلاله هم گریزی زد و گفت : فرودگاه کلاله مجهز و آمادگی نشست و برخواست هواپیما را دارد در سال 91 نیز افتتاح شد و بر اثر برخی مشکلات و بی برنامگی تعطیل شد که با رایزنی ها و جلسات متعددی که برگزار شد شرایط برقراری پروازی پایدار محیا شد و انشالله تا پایان سال 94 درصددیم تا فرودگاه مجدد بازگشایی شود .

وی در ادامه به پروژه های عمرانی ازجمله گازرسانی به روستاهای شهرستان ، تامین آب شرب روستاهای فاقد آب ،آسفالت جاده های شهری و روستایی ، توسعه منطقه زیارتی ،گردشگری خالد نبی و تامین روشنایی و احداث جاده آسفالته ، تجهیز روستاهای شهرستان به امکانات پزشکی و یونیت دنداپزشکی و ... اشاره کرد .

مقام عالی دولت در شهرستان سپس اظهار داشت : باید تلاش شود تا انتخاباتی قانونمند و پرشور و نشاط در جامعه برگزار شود و در این راه گروه ها و احزاب سیاسی نقش موثری را می توانند ایفا کنند و امیدواریم تا در سال 94 حماسه سیاسی دیگری رخ دهد .

در این جلسه فعالین سیاسی و اعضای ستاد روحانی مسایل و برخی مشکلات فراروی دولت را مطرح کردند و برگزاری این نشست ها را لازمه ایجاد همدلی و همزبانی در جامعه و آگاهی افکار عمومی از خدمات دولت برشمردند .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1033
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 965

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 926
بازدید دیروز: 1526
بازدید ماه:4754
بازدید سال:14634
بازدید کل:1485800