عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست مسئولین حوزه قضایی با معاون سیاسی فرماندار شهرستان کلاله برگزار شد

در راستای استفاده از ظرفیت قانون جایگزین حبس برای کارهای عام المنفعه و اداری:

نشست مسئولین حوزه قضایی با معاون سیاسی فرماندار شهرستان کلاله برگزار شد

نشست مسئولین حوزه قضایی با معاون سیاسی فرماندار شهرستان کلاله برگزار شد

نشست مسئولین حوزه قضایی با معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و روئسای ادارات کلاله در خصوص تبادل نظر و استفاده از ظرفیت قانون جایگزین حبس برای کارهای عام المنفعه و اداری شهرستان در محل فرمانداری تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی رزاقی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کلاله هدف از تشکیل این جلسه را استفاده از ظرفیت قانون جایگزین حبس برای کارهای عام المنفعه و اداری شهرستان عنوان نمود.
معاون فرماندار کلاله در بخش دیگری از مطالبش افزود: قوه قضائیه با کمک قوه مجریه در صدد آن هستند که با استفاده ازظرفیت این قانون مجرمانی که از نظر قانونی مرتکب جرائم سبک یا غیر عمد می شوند را در راستای استفاده بهینه در کارهای عام المنفعه و اداری بکار گیری نمایند تا از این طریق هم به اقتصاد کشور و هم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی جامعه توانسته باشند قدم های موثرتری برداشته باشندکه انشاا..ادارات ودستگاههای اجرایی سعی کنند با مطالعه نسبت به ارائه پروژه خوب و هدف دار از این طرح در جهت عمران و آبادانی شهرستان استفاده نمایند.
در ادامه احمدی قاضی مبتکر صدور آرای جایگزین حبس دادگستری شهرستان ضمن قدردانی از معاونت فرمانداری بابت هماهنگی در تشکیل جلسه توضیحات مبسوطی در این راستا به اعضای جلسه ارائه نمودند.
 احمدی افزود : دادگستری شهرستان یکی از حوزه های پیشرو در اجرای این طرح در سطح استان می باشد کمافی السابق آمادگی همکاری در اجرای هر چه بهتر این طرح را دارد..
 در ادامه جلسه مسئولین ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و راهداری و حمل ونقل جاده ای نیز جهت به کار گیری نیرو در حوزه کاری خودشان مطالبی بیان نمودند.
در پایان و پس از بحث و بررسی مابین اعضاء مصوبات ذیل به تصویب اعضاء رسید و مقررگردید: منابع طبیعی و آبخیزداری در کنار اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای که بیشترین متقاضی استفاده از قانون جایگزین حبس می باشد ضمن مطالعه دقیق ،طرح های هدف دار تهیه وبه حوزه دادگستری شهرستان جهت بررسی و اقدام ارسال نمایندو ادارات ، دستگاهها و نهادهای شهرستان نیز در صورت تمایل ، طرح های هدف دار را برای اجرای پروژه خود تهیه و به دادگستری شهرستان جهت بررسی و اجرایی شدن ارسال نمایند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 315
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4141

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 346
بازدید ماه:8200
بازدید سال:18080
بازدید کل:1489246