عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تجلیل معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از فرمانداری کلاله


تجلیل معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از فرمانداری کلاله

تجلیل معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از فرمانداری کلاله

روز گذشته در مراسمی با حضور کلیه ادارات کل از دستگاه های برتر در حوزه ارتباط مردمی در سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان تجلیل شدند.

در این همایش که با حضور طهماسبی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار ، کریمی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و سرپرست دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، فرمانداران، شهردار شهر گرگان ، تعدادی از مدیران ستادی استانداری و رابطین سامد دستگاه های اجرایی برگزار گردید، از فرمانداری ها و دستگاه های برتر در حوزه ارتباط مردمی (سامد) سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان در آذر 1393 تجلیل به عمل آمد.

کریمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری با اشاره به ارزیابی نهاد ریاست جمهوری در خصوص سفر های استانی رئیس جمهور گفت: طبق نظر نهاد ریاست جمهوری تا زمان سفر هیات دولت به استان گلستان که دهمین سفر استانی ایشان بود ، ستاد ارتباطات مردمی استان گلستان رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرده است.

سپس طهماسبی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار در توضیحاتی پیرامون شرایط حساس منطقه ، گفت: استان گلستان در بین تمامی سفر های استانی رئیس جمهور جزء استان های برتر می باشد.

فرماندار کلاله در حاشیه مراسم تجلیل از دستگاه های برتر در حوزه ارتباط مردمی در سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان ضمن قدر دانی از مردم شهرستان کلاله که در استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت از هیچ تلاشی دریغ نکردند گفت : درشهرستان کلاله با وجود رنگین کمانی از اقوام و فرق مختلف مردم در سایه وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند به طوریکه این وحدت و یکدلی را در حضور پرنشاط مردم در پای صندوق های رای در ادوار گذشته شاهد بودیم و امید داریم تا با این وفاقی که بین اقوام مختلف وجود دارد بتوانیم باری دیگر برگی نو از برگ های زرین نظام مقدس جمهوری اسلامی را در انتخابات دهمین دوره مجلس خبرگان و پنجمین دوره خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری رقم بزنیم .

وی در ادامه ضمن توصیه به نامزدها در رعایت مواد قانونی خواستار همراهی آنان با هیات های اجرای و نظارت در اجرای صحیح قانون شد .

 در پایان این همایش از فرمانداری کلاله و سایر ادارات کل فعال در این حوزه بعنوان دستگاه برتر معرفی شدند که با اهداء لوح تقدیر از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات مردمی از آنان تجلیل بعمل آمد .

تجلیل معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از فرمانداری کلاله

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 751
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1287

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 139
بازدید ماه:445
بازدید سال:10325
بازدید کل:1481491