عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مشکل افت فشار گاز کلاله در فصول سرد و پر مصرف مرتفع شد

فرماندار کلاله:

مشکل افت فشار گاز کلاله در فصول سرد و پر مصرف مرتفع شد

مشکل افت فشار گاز کلاله در فصول سرد و پر مصرف مرتفع شد

فرماندار کلاله در جلسه بررسی نظام و مسائل حوزه گاز شهرستانهای شرق استان به میزبانی شهر کلاله گفت:طی سالهای گذشته بویژه در فصل سرد و پر مصرف، ایستگاه گاز این شهرستان فول بار بود و حتی قابلیت ایجاد انشعابات جدید برای مشترکین وجود نداشت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله;فرهاد شیبک فرماندار کلاله بیان کرد:به منظور پایداری خط توزیع و برقراری توازن و جلوگیری از افت فشار گاز؛ خط رینگ شهر کلاله با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب بر ساعت مصرف گاز، به طول ۲۳۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط شرکت گاز اجرایی گردید.

فرماندار کلاله به ۱۰ نقطه جمعیتی فاقد گاز این شهرستان اشاره کرد و افزود:از مجموعه نقاط جمعیتی فاقد گاز این شهرستان ، گاز رسانی به یک نقطه روستایی در دست اقدام است که می‌طلبد پروژه گاز رسانی به سایر نقاط نیز در دستور کار شرکت گاز قرار گیرد.

سید نجیب حسینی نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای ۱۰ روستا و نقطه جمعیتی در شهرستان کلاله و  روستا های فاقد گاز در مراوه تپه و نیز یکی دو نقطه جمعیتی در گالیکش و مینودشت، آخرین طراحی ها و برنامه ریزی های لازم از سوی مسئولین شرکت گاز انجام گیرد تا ما نیز برای برخورداری مردم این مناطق روستایی اقدامات لازم در سطح ملی و در مجلس شورای اسلامی را بطور جد داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز اظهار داشت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ و نیم درصد جمعیت روستایی استان  از نعمت گاز برخوردارند و انشاءالله با افتتاح طرح های گازرسانی جدید در هفته دولت این میزان برخورداری جمعیت روستایی به ۹۹ درصد می رسد.

طالبی ادامه داد: ۸ روستا در شهرستان مراوه تپه تا هفته دولت از نعمت گاز برخوردار می شوند و مقرر شد برنامه ریزی و پیگیری برای ۹ روستای در موضوع سد چایلی (در سایت مشخص شده) و ۴ روستایی که در طرح جا به جایی در مراوه تپه قرار دارند و ده روستا و نقطه جمعیتی در کلاله برنامه ریزی و پیگیری انجام گیرد.

طالبی گفت: اعتبار تخصیصی سال گذشته شرکت گاز استان بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بود که تمام آن جذب شد و امسال نیز تا زمان اعلام اعتبار، یک دوازدهم اعتبار پارسال ماهانه برای طرح های گازرسانی هزینه می شود

مشکل افت فشار گاز کلاله در فصول سرد و پر مصرف مرتفع شد

مشکل افت فشار گاز کلاله در فصول سرد و پر مصرف مرتفع شد

مشکل افت فشار گاز کلاله در فصول سرد و پر مصرف مرتفع شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 25
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6745

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 52
بازدید ماه:3040
بازدید سال:48525
بازدید کل:1519691