عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » در ایام الله دهه فجر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای آحاد ملت تبیین کنیم

فرماندار شهرستان کلاله:

در ایام الله دهه فجر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای آحاد ملت تبیین کنیم

در ایام الله دهه فجر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای آحاد ملت تبیین کنیم

فرماندار کلاله در نشست با گروه خبری فجر گلستان گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه ما بیان و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آحاد ملت به ویژه نسل جوان است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی:فرهاد شیبک فرماندار کلاله از افتتاح و کلنگ زنی ۲۵۴ پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با اعتبار ۴۲۷ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان در کلاله خبر داد و افزود: اجرای این پروژه‌ها برای ۲۸۳ نفر اشتغالزایی مستقیم به همراه دارد.
فرماندار کلاله اضافه کرد: از ۲۵۴ پروژه دهه فجر شهرستان کلاله، ۱۳۲ پروژه با اعتبار ۲۹۵ میلیارد تومان مربوط به بخش عمرانی و  ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۱۳۳ میلیارد تومان مربوط به حوزه اقتصادی، اشتغالزا و تولیدی است.
شیبک، مقوله گردشگری را یکی از ظرفیت‌های بالقوه استان گلستان از جمله کلاله دانست و تأکید کرد: ۱۰ اقامتگاه بوم گردی، چهار مزرعه گردشگری و ۹۵ کارگاه صنایع دستی با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر در شهرستان کلاله به بهره‌برداری می‌رسد و برای ۱۶۱ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
 وی با بیان اینکه با راه‌اندازی ۱۰ اقامتگاه بوم گردی جدید آمار بوم‌گردی‌های کلاله به ۲۸ مورد می‌رسد و شهرستان از این حیث، رتبه نخست استان را به خود اختصاص می‌دهد، بیان کرد: بوم‌گردی‌ها افزایش جذب گردشگران و مسافران را به همراه داشته، در سال ۱۴۰۱، بیش از ۷۵ هزار و ۶۰۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کرده و ۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر در بوم گردی‌ها اسکان داشتند.
 فرماندار کلاله آبرسانی به روستاهای محروم و فاقد آب شرب را یکی از پروژه‌های دهه فجر کلاله اعلام کرد و ابراز داشت:  از ۱۲۰ روستای کلاله ۹ روستا فاقد سیستم آبرسانی لوله‌کشی است و آبرسانی به این روستاها از طریق ناوگان سیار آب و فاضلاب انجام می‌شود.
شیبک از اختصاص اعتبار ۱۲۰ میلیاردی در حوزه آبرسانی به روستاهای محروم کلاله خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) کار آبرسانی به این روستاها را انجام می‌دهد.
 وی به افتتاح ۶ پروژه در حوزه توزیع برق شهرستان کلاله اعم از شبکه فشار ضعیف و متوسط با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: همچنین در حوزه برق منطقه‌ای نیز دو پروژه با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.
 فرماندار کلاله، افتتاح سالن ورزشی کارگری، افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در حوزه کشاورزی با اعتبار ۵۷ میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان، افتتاح ۱۴ پروژه با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۵ میلیون تومان در حوزه مخابرات، افتتاح چهار طرح با اعتار ۸ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و افتتاح دو پروژه بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن و تجارت با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان را از جمله پروژه‌های دهه فجر در کلاله اعلام کرد.
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 125
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6014

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:182
بازدید سال:10062
بازدید کل:1481228