عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۶۳۴ پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

فرمانداری کلاله:

۶۳۴ پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

۶۳۴ پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

فرماندار کلاله در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی گفت:در هفته دولت سال جاری، ۶۳۴ پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در کلاله با اعتبار ۴۳۸ میلیارد و  ۸۸۸ میلیون تومان افتتاح و یا عملیات اجرای آن آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری; فرهاد شیبک فرماندار کلاله بیان کرد: از مجموع این پروژه ها، ۱۰۶ پروژه با اعتبار  ۳۱۷ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان عمرانی می باشد که ۸۷ پروژه به بهره برداری و ۱۹ پروژه کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار کلاله اضافه کرد:از مجموع تعداد ۵۲۸ پروژه و طرح با اعتبار ۱۲۱ میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان اقتصادی می باشد که مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

فرهاد شیبک تصریح کرد:با اجرای پروژه ها و طرح های فوق ، برای تعداد ۶۰۶ نفر در شهرستان کلاله اشتغال ایجاد می شود.

وی در ادامه مهمترین طرح های و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان را بهره برداری از خطوط جمع آوری چاه های ۲،۳،۴ و اجرای خط انتقال grp طرح آبرسانی با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان، اجرای آسفالت گرم روستای های چالجه، قویجق، قره صحنه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری و پست امداد گاز شهر فراغی با اعتبار ۹.۵ میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی سالن روباز آمفی تئاتر شهرداری کلاله با اعتبار ۳ میلیارد تومان، افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای کسر پیشکمر با اعتبار ۵ میلیارد تومان و افتتاح دو واحد تولیدی با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

فرماندار کلاله به اعتبارات تملک دارایی کلاله در سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال افزون بر هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال برای این شهرستان مصوب شده که در مقایسه با سال قبل ۳۷ درصد افزایش دارد.

فرهاد شیبک اضافه کرد: از مجموع اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای کلاله در سال جاری حوزه آبرسانی با ۲۷۰ میلیارد ریال، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۱۷۰ میلیارد ریال، بنیاد مسکن ۱۴۹ میلیارد ریال، جهاد کشاورزی ۱۴۴ میلیارد ریال و نوسازی مدارس ۱۲۸ میلیارد ریال بیشترین اعتبار را دارند.

فرماندار کلاله گفت: توسعه ناحیه صنعتی این شهرستان به مساحت ۱۸ هکتار که ۱۳.۵ هکتار آن نهایی شده از طرح های محرک و توسعه‌ ای کلاله است که ۱۲۰ میلیارد ریال برای آن از منابع استانی اعتبار پیش بینی شده است.

شیبک همچنین از جذب ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی توسط ۱۲ دستگاه اجرایی کلاله در سال گذشته خبر داد و بیان داشت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری که سهم این شهرستان در مجموع سه هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال بود تاکنون ۲۴ درصد آن تخصیص یافته است.

فرماندار کلاله به طرح آبرسانی کلاله هم اشاره کرد و گفت: در این طرح که عملیات اجرایی آن از سال ۹۱ شروع شده بود تا قبل از دولت سیزدهم فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی افزود: در دولت سیزدهم و با توجه به‌ تنش شدید آبی کلاله، این طرح مورد توجه دولت و استاندار و مدیران گلستان قرار گرفت و ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شد که تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته که پیشرفت فیزیکی پروژه رو از ۳۰ درصد به ۶۵ درصد افزایش داد.

شیبک با عذرخواهی از مردم کلاله بخاطر مشکل کم آبی و قطع آب در این شهر گفت: انشاالله در هفته دولت سه حلقه‌ چاه آب که حفر و تجهیز شده با دبی تقریبی ۵۰ لیتر بر ثانیه وارد مدار خواهد شد و بخشی از کمبود آب آشامیدنی را رفع خواهد کرد.

۶۳۴ پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

۶۳۴ پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

۶۳۴ پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 79
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6290

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 220
بازدید دیروز: 346
بازدید ماه:8307
بازدید سال:18187
بازدید کل:1489353