عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » در هفته دولت ۴۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

فرماندار شهرستان کلاله:

در هفته دولت ۴۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

در هفته دولت ۴۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در  کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

فرماندار کلاله در قرارگاه خبری شهید همدانی گفت:همزمان با هفته دولت ۴۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۱۶۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان اعتبار و اشتغالزایی ۴۲۸ نفر در شهرستان کلاله افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;فرهاد شیبک اظهار داشت:از مجموع کل پروژها، تعداد ۹۷ پروژه با ۱۴۷ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان جزو پروژه‌های عمرانی و زیربنایی و ۳۹۲ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان است.

وی آغاز عملیات اجرایی احداث جایگاه سوخت فرودگاه کلاله با ۴۵ میلیارد تومان اعتبار، بهره برداری از خط انتقال آب از چشمه آق سو به مخزن شهر کلاله با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار، تکمیل رینگ گازرسانی شهرکلاله با ۷.۵ میلیارد تومان، اجرای طرح‌های گردشگری و اقامتگاه‌های بومگردی با ۱۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان، حفر تجهیز و برق‌رسانی یک حلقه چاه با ۶.۵ میلیارد تومان و بهره برداری از آزمایشگاه مرکزی سل و مرکز جامع خدمات سلامت شهری ۲ کلاله با دو میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان و اجرای پروژه‌های عمران شهری با سه میلیارد تومان اعتبار از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی هفته دولت در کلاله برشمرد.

فرماندار کلاله از اختصاص ۲۹۵ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس‌جمهور به گلستان برای پروژه‌های عمرانی خبر داد و افزود: همچنین ۷۷۴ میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه و بانکی ره‌آورد این سفر برای شهرستان کلاله بوده است.

شیبک با بیان اینکه اختصاص ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل جایگاه سوخت‌رسانی فرودگاه کلاله یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیربنایی در این شهرستان است، بیان کرد: مقرر شد ۲۵ میلیاردتومان اعتبار توسط شرکت فرودگاه‌ها و ۲۰ میلیاردتومان از طریق وزارت نفت تامین شود. خوشبختانه این اعتبار ابلاغ شده و عرصه مربوط به جایگاه سوخت را تحویل دادیم و طرح اولیه طراحی خواهد شد و در هفته دولت آن را کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کلاله با وجود ۹۰ هزار راس دام سبک و سنگین در تولید گوشت قرمز نقش مهمی دارد، تصریح کرد: برای تکمیل پل‌ها و راه‌ها ۶۰ میلیارد تومان به ویژه در محور کلاله-مراوه تپه پیش بینی شده، همچنین برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و پیشگیری از سیلاب‌ ۶۴ میلیاردتومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرماندار کلاله با بیان اینکه برای تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های شهرک صنعتی ۱۳ هکتار زمین را به ناحیه صنعتی دهنه با ۸.۵ میلیارد تومان اضافه کردیم، خاطرنشان کرد: امسال ۱۲ هکتاردیگر زمین برای توسعه این شهرک خریداری خواهیم کرد.

شیبک از آبرسانی حدود ۱۲ روستا در شهرستان کلاله به صورت سیار و از طریق تانکر خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۰ میلیاردتومان برای توسعه آبرسانی روستاها اختصاص یافت که امسال این اعتبارات در قالب طرح جهاد آبرسانی به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی از احداث نیروگاه ۲۵‌مگاواتی سیکل ترکیبی با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان کلاله خبر داد و افزود: این پروژه یکی از طرح‌های اساسی و زیرساختی که زمین آن نهایی و موافقت آن گرفته شده است.

در هفته دولت ۴۹۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در  کلاله افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 186
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5852

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 139
بازدید ماه:486
بازدید سال:10366
بازدید کل:1481532