عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دین پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، دین رأفت و مهربانی است

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری گفت :

دین پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، دین رأفت و مهربانی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دین پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، دین رأفت و مهربانی است

'نصرت برزگر' با بیان اینکه دین پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، دین رأفت و مهربانی است، افزود : ابر قدرتها با آوردن تروریست ها و حمایت همه جانبه از آنها در منطقه تلاش می کنند که دین اسلام را خشونت طلب معرفی نمایند و اهانت یک نشریه فرانسوی به نبی مکرم اسلام نیز در راستای توطئه های استکبار جهانی در جهت تضعیف دین اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمان صورت گرفت.
فرماندار کلاله در ادامه از آمادگی مسوولان و تشکل های این شهرستان برای برگزاری باشکوه ایام ا... دهه فجر خبر داد و تاکید کرد: مردم شیعه و سنی این شهرستان با حضور یکپارچه در آیین ها و راهپیمایی ها، اتحاد و همدلی خود را در دفاع از ارزش های اسلامی و اطاعت از ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... خامنه ای در برابر توطئه های تفرقه افکنانه استکبار جهانی نشان خواهند داد.

همچنین فرماندار کلاله در این جلسه گفت: امروز تمام تلاش استکبار جهانی بخصوص امریکا و رژیم صهیونیستی در این است که اسلام هراسی را در دنیا ترویج کنند.

'عبدالکریم رجبی' نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی توهین به ساحت مقدس پیامبر مهربانی ها را محکوم کرد و افزود: اگر استکبار جهانی توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و سایر مقدسات مسلمانان را ادامه دهد، با واکنش از سوی مسلمانان جهان روبرو خواهد شد.
وی اظهار داشت: مسلمانان با اتحاد و همدلی در برابر توهین به اعتقادات خود ساکت نخواهند نشست و پاسخ توطئه های آنان را شدیدتر خواهند داد.
امام جمعه کلاله نیز توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) را 11 سپتامبر دوم دانست و گفت این توطئه این بار دامن فرانسوی ها را گرفت.
حجت الاسلام 'رضا کشیری' افزود: این گروه هایی که تحت عنوان های مختلف در منطقه به مسلمان کُشی می پردازند دست پرورده خود استکبار جهانی هستند، خودشان آنها را تجهیز و حمایت می کنند که حالا مانده اند این جریان را چگونه جمع کنند.
مدیرکل ثبت احوال گلستان نیز با بیان اینکه اسامی مناسب کودکان در یک جلد کتاب جمع آوری شده است، گفت: در این کتاب 5 هزار و 500 نام مناسب جمع آوری شده است.
'
علی عادلی' افزود: برای تهیه این کتاب از نظرات همه صاحبنظران استان گلستان استفاده شده است.
وی با یادآوری اینکه انتخاب اسامی مناسب برای فرزندان از حقوقی است که خداوند در اختیار پدران و مادران قرار داده است، افزود: بر اساس قانون افراد در صورت نامناسب بودن نامهایشان البته به جز اسامی ائمه اطهار (ع) بعد از 18 سالگی می توانند نامشان را تغییر دهند.
وی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان گلستان یک هزار و 700 نفر نام های خود را عوض کرده اند.
مدیرکل ثبت احوال گلستان همچنین اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان کلاله اسامی پسرانه محمد امین، محمد، ابوالفضل، امیرعلی و امیرمحمد و دخترانه فاطمه، یسنا، الینا، فاطمه زهرا و زهرا بیشترین فراوانی را در انتخاب والدین برای فرزندان تازه متولد شده داشته اند

دین پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، دین رأفت و مهربانی است

دین پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، دین رأفت و مهربانی است

دین پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، دین رأفت و مهربانی است

دین پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، دین رأفت و مهربانی است

.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1129
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 376

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 346
بازدید دیروز: 417
بازدید ماه:8087
بازدید سال:17967
بازدید کل:1489133