عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جذب 6 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی کلاله


جذب 6 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی کلاله

فرماندار کلاله در دیداربا دهیاران و شوراهای اسلامی دهستان آقسو گفت : 6 میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای اجرای طرح های توسعه ای و زیرسازی به این شهرستان اختصاص یافته است .

نصرت برزگر فرماندار کلاله در جریان این دیدار یادآور شد: 6 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای  توسعه و آبادانی شهرستان کلاله اختصاص یافته و عنوان کرد بودجه مصوب برای شهرستان در گذشته 2 میلیارد تومان بوده که با پیگیری های متعدد این مبلغ به 6 میلیارد تومان افزایش یافت و به احتمال زیاد این مبلغ نیز با مذاکرات و قول های مساعد نمایند شهرستان در مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی به 11 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت ، وی جذب این اعتبار را لازمه توسعه و خدمات رسانی بهتر به روستاها برشمرد.

نصرت برزگر فرماندار کلاله در این دیدار تاکید کرد: باید رابطه مجموعه دهیاری و شوراها با بخشداری و فرمانداری به گونه ای باشد که شما راحت و بدون دغدغه بیایید مشکلات ، نظرات و دیدگاههای خود را عنوان کنید تا ما نیز بتوانیم خدمات بهتری را به شما ارائه کنیم .

ایشان در جریان این دیداراولویت اصلی فرمانداری را شناسایی نیازمندی های روستاها بویژه در حوزه راه و گاز رسانی عنوان کرد و افزود وضعیت جاده های روستایی و بین مزارع نامطلوب است .

نصرت برزگر جاده را یکی از محورهای اصلی توسعه روستا و بانی اصلی خدمات بویژه در حوزه کشاورزی و حمل محصولات کشاورزی و خانگی برشمرد و گفت انشالله با رفع این مشکل شاهد حذف هزینه های اضافی و انتقال راحت محصولات کشاورزی خواهیم بود .

فرماندار کلاله بحران دیگر روستاهای شهرستان را در حوزه گازرسانی عنوان کرد و ادبیات دولت در توسعه این بخش محوری هر جامعه را مثبت ارزیابی کرد و اضافه کرد که شرایط زیرسازی شهرستان در حوزه گازرسانی محیاست که به محض تزریق منابع روستاییان شاهد سرعت روند گازرسانی خواهند بود .

وی مشکل اصلی در توسعه گازرسانی به روستاهای کلاله را عدم وصول مطالبات شرکت گاز عنوان کرد و افزود اگر 50 درصد مطالبات و معوقات خانگی و صنعتی وصول شود خیلی از گره ها باز خواهد شد که البته این با وجود محدودیت های مالی دولت و نابسامانی اقتصادی و لزوم صرف هزینه های میلیاردی در این حوزه نیاز به فرصت و زمان مناسبی است .   

نماینده شوراهای دهستان آقسو در این دیدار ضمن تشکر از فرماندار بابت بازدید و توجه شان به روستاها گفت حضور یکماه گذشته شما در روستاهای این دهستان سبب خرسندی ، دلگرمی و شورونشاط بیشتری در بین اهالی دهستان شد .

دهستان آقسو جزو بخش مرکز کلاله که در شمال شهرستان و در جوار پارک ملی گلستان قرار دارد که بواسطه آب و هوای خوب و جنگلی یکی از مناطق توریستی شهرستان محسوب می شود .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1139
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 159

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 139
بازدید ماه:549
بازدید سال:10429
بازدید کل:1481595