عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد سفرهای تابستانی


جلسه ستاد سفرهای تابستانی

جلسه ستاد سفرهای تابستانی

فرماندار شهرستان کلاله در جلسه ستاد سفرهای تابستانی: استعدادهای مذهبی ، فرهنگی و طبیعی این شهر ستان فرصتی برای توصعه گردشگری است.

در چهارمین روز ماه مبارک رمضان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر(سفرهای تابستانی ) شهرستان فرماندار کلاله گفت وجود استعدادهای گردشگری مانند خالد نبی (ع) ، و دیوا راسکندر چشمه آقسو ، زاو ،صنعت پرورش اسب اصیل ترکمن و صنایع دستی فرصت خوبی برای جذب گردشگری و توسعه اقتصادی در این شهرستان است.

محمد تقی قزلسفلی افزود این شهرستان با جاده اصلی فاصله کمی دارد ولی این امر در صورت معرفی و ایجاد زمینه جذب گردشگران می تواند یکی از قطبهای مهم گردشگری باشد.

وی افزود ما مسلمانان در دنیا به مهمان نوازی معروفیم بنابراین باید با برنامه ریزی دقیق و ارائه خدمات رفاهی بتوانیم رضایت گردشگران را جلب نمائیم.

جلسه ستاد سفرهای تابستانی

فرماندار کلاله با اشاره به اجرای پروژه راه آهن و جاده اصلی گرگان مشهد و عبور آنان از این شهرستان افزود اجرای بخشی از این پروژه ها در شهرستان فرصت خوبی بوده و این شهرستان را متحول نموده و انتقال این پروژه از مسیر جنگل گلستان به کلاله در حفظ محیط زیست موجود در پارک بین المللی گلستان نیز تاثیر گذار خواهد بود .

وی افزود فرودگاه کلاله نیز بعنوان دومین فرودگاه کلاله فرصت خوبی برای توسعه گردشگری و اقتصادی می باشد که مسئولین استانی در فعالیت مجدد آن تلاش نمایند.

در ادامه این جلسه رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کلاله گفت بحمدالله با پیگیری های انجام گرفته توسط اداره کل میراث فرهنگی استان مجموعه خالد نبی (ع) در آستانه ثبت ملی قرار دارد.

بهادر در خصوص ادامه پروژه ساماندهی چشمه آقسو افزود ،  در ادامه این اجرای این پروژه ، در حال حاضر سرویس بهداشتی و کمپهای آن در حال اجرا می باشد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 106
بازدید ماه:410
بازدید سال:10290
بازدید کل:1481456