عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران در اجرا و پیگیری مصوبات مصر و پیگیر باشند

فرماندار کلاله در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت :

مدیران در اجرا و پیگیری مصوبات مصر و پیگیر باشند

مدیران در اجرا و پیگیری مصوبات مصر و پیگیر باشند

فرماندار کلاله در جلسه شورای فرهنگ عمومی با انتقاد از عدم پیگیری و اجرای مصوبات گفت : برای اینکه جلسات موثر و نتیجه بخش باشد باید مصوباتی که در جلسات مصوب می شود دستگاه های متولی گزارش عملکرد و اقدامات انجام داده را به دبیرخانه شورا اعلام کند تا برپایی جلسات جنبه بی محتوا و سوری به خود نگیرد .

برزگر گفت: یکی از مشکلاتی که در جلسات مشاهده میشود عدم اجرای مصوبات است که این به روح جلسه و تصمیمات اعضا و وقت مردم صدمه میزند .

وی تصریح کرد : در جلسه هر گفتمانی که مطرح میشود نیاز به سانسور آن مطالب نیست .

کاظمی دبیر جلسه ضمن ارائه خلاصه اقدامات صورت گرفته در جلسه گذشته پرداخت و گفت : ما در شهر کلاله با مشکل فضای مناسب برای برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی مواجه هستیم

وی به مکان برپایی نمایشگاه های کتاب شهرستان پرداخت و گفت : ما در شهرستان فضای مناسبی را در مصلی شهرستان داریم که آن هم بدلیل فاصله یا مرکز متاسفانه با اقبال عمومی مواجه نمی شود که با وجود این مسئله امکان برگزاری مطلوب نمایشگاه و دعوت از ناشران ممکن نیست .

در ادامه مجاهدی رئیس کتابخانه عموی گزارشی از مصوبات جلسه گذشته ارائه کرد و گفت : بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 750 نفر عضو کتابخانه شدند و 3 همایش متنوع در کتابخانه های کلاله – روستای دهنه و شهر فراغی برگزار کردیم .

وی در ادامه درخصوص دیگر اقدامات این اداره در هفته کتابخوانی پرداخت و گفت : در این هفته 240 کتاب به کتابخانه آی درویش – 200 کتاب به کتابخانه روستای کوسه و 200 جلد کتاب هم به کتابخانه روستای قرانکی جنگل اهدا کردیم .

مجاهدی تعداد و مبلغ اهدا کتاب در این هفته گفت : در هفته کتابخوانی 12 هزار کتاب با ارزش 12 میلیون تومان اهدایی از سوی مردم داشتیم که این نشان از توجه و اهتمام مردم به کتاب دارند .

امام جمعه کلاله در خصوص جلسات و مصوبات جلسه گفت : متاسفانه جلسات شورای فرهنگ عمومی مصوبه دارد ولی عمل ندارد .

کشیری به دستور جلسه پرداخت و گفت : شهرستان کلاله درهفته وحدت همه شهرستان ها را پوشش داد که از این بابت از زحمات فرماندار محترم کمال تشکر را دارم

حجت الاسلام کشیری گفت : خدا را از بابت اینکه مردم شهرستان نسبت به دین متعصب هستند شاکریم .

وی افزود : ما در بین شیعه و سنی مشکلاتی نداریم اما یکسری شیطنت هایی هم در میان شیعه و هم در میان سنی صورت میگیرد که باید حواسمان جمع باشد چرا که ما دشمن مشترک داریم

امام جمعه کلاله تصریح کرد : این تفرقه افکن ها و دشمنان از ایران سیلی خورده اند و این وظیفه بر ماست که از این وحدت خوبی که داریم حفاظت کنیم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی درخصوص تفرقه  گفت : تفرقه خیلی بد است به طوری که خداوند در قرآن از تفرقه بعنوان فتنه یاد کرده است . فتنه مفاسد بیشتری را در بر میگیرد و باعث بروز حوادث ناگوار میشود .

وی گفت : اولین شعار پیامبر شعار لا الله الا الله تفلحو بود که ما مسلمانان نیز زیر پرچم الله هستیم . همه ما مسلمانان یکی و زیر پرچم خاتم انبیاء هستیم

امام جمعه کلاله با اشاره به اهل بیت پیامبر(ص) گفت : کسی که اهل بیت پیغمبر را نخواهد پی پیامبر را نمی خواهد . همه عاشق پیغمبراند و مسلمانی نیست که پیامبر را بخواهد اما اهل بیت او را نخواهد .  


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1373
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 348

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 346
بازدید ماه:8202
بازدید سال:18082
بازدید کل:1489248