عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای معاونین شهرستان کلاله برگزار شد


جلسه شورای معاونین شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای معاونین شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای معاونین شهرستان کلاله با حضور وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان ، فرماندار شهرستان ، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش در شرق استان ، رئیس اداره ارزشیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش ، مدیر ، معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش کلاله در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله برگزار شد .

فرماندار و رئیس شوری آموزش و پرورش گفت : اساس کلاس درس مدیر مدرسه است و باید بار را به دوش مدیران مدارس گذاشت و به آنها هم فرصت داده شود تا بتوانند تفکرات خود را اجرا کنند .

رئیس شورای آموزش و پرورش کلاله با اشاره ای به نحوه انتخاب رشته دانش آموزان گفت : با توجه به نیاز منطقه شرق گلستان در بخش بهداشت و درمان انتظار می رود دانش آموزان به نحوی هدایت تحصیلی شوند که جوابگوی نیاز نیروی انسانی در این بخش گردد .

در ادامه عوض وردی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش در شرق استان گلستان گفت : حضور مدیر کل در این جلسه در ارتباط با سیاست های مد نظراداره کل آموزش و پرورش می باشد .

وی ادامه داد : رویکرد اداره کل در سال جدید دو بخش دارد ، بخش اول بهره وری بیشتر از منابع و بخش دوم بهبود مدیریت آموزشگاهی

وی با تاکید بر تغییر نگرش همکاران گفت : بهتر است همکاران علاقمند و کارآمد جایگزین مدیران ناکارآمد و ضعیف شوند .

وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان هم در این جلسه گفت : افکار ، نگاه و تجارب قدیم دیگر در آموزش جوابگو نیست و دگرگونی ضرورت کار ماست و رشد در هر جامعه نشانه تغییر است .

وطنی ادامه داد : ماموریت توانمندی نیروی انسانی هر جامعه به عهده آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش محور تحول در فرهنگ هر جامعه ای است .

و با تاکید بر رویکردهای سال 95 اداره کل آموزش و پرورش گفت : بهره وری بیشتر از منابع شامل نیروی انسانی ، منابع مالی ، تجهیزات ، فضا و ... می باشد ، در بخش بهبود مدیریت آموزشگاهی هم انتظار داریم مدیران توانمند بتوانند آموزشگاهی پویا ساخته و باعث افزایش بهره وری آموزشگاه ها شوند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت : مدیران باید مدرسه را متناسب با اوضاع فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی خانواده ها اداره کنند .

وطنی گفت : ضرورت کار ما ایجاد تحول و دگرگونی است نه فقط ایجاد نمودارها ، ستون ها و درصد قبولی ، ما زمانی موفق عمل کرده ایم که بتوانیم تغییر در دانش آموز ایجاد کنیم .

وی با تاکید بر فعال سازی تعاونی های مدارس گفت : ما باید دانش آموزان را بطور عملی با نحوه تجارت ، کار گروهی و کسب درآمد آشنا کنیم .

وطنی در پایان گفت : باید بتوانیم در یک برنامه پنج ساله سطح آموزش و پرورش شهرستان را به جایگاه قابل قبولی برسانیم .

فرماندار هم در این جلسه گفت : اساس کلاس درس مدیر مدرسه است و باید بار را به دوش مدیران مدارس گذاشت و به آنها هم فرصت داده شود تا بتوانند تفکرات خود را اجرا کنند .

در ادامه این جلسه تقی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله گزارش کوتاهی از فعالیت و برنامه های آتی مدیریت آموزش و پرورش کلاله ارائه کرد .

رئیس شورای آموزش و پرورش کلاله اشاره ای هم به نحوه انتخاب رشته دانش آموزان داشت و گفت : با توجه به نیاز منطقه شرق گلستان در بخش بهداشت و درمان انتظار می رود دانش آموزان به نحوی هدایت تحصیلی شوند که جوابگوی نیاز نیروی انسانی در این بخش گردد .

جلسه شورای معاونین شهرستان کلاله برگزار شد

 

جلسه شورای معاونین شهرستان کلاله برگزار شد

 

جلسه شورای معاونین شهرستان کلاله برگزار شد

 

جلسه شورای معاونین شهرستان کلاله برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1037
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1799

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 346
بازدید ماه:8267
بازدید سال:18147
بازدید کل:1489313