عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل آموزش و پرورش استان


دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل آموزش و پرورش استان

دیدار فرماندار کلاله با مدیرکل آموزش و پرورش استان

روز گذشته وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در شهرستان با فرماندار و رئیس آموزش و پرورش دیدار و در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کرد .

فرماندار کلاله در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه خانواده در ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش در دانش آموزان و محصلان گفت : باید برای ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش از خانواده ها استفاده کرد و در این زمینه باید جلسات تخصصی با اولیا دانش آموزان برگزار شود.

برزگر با تاکید به آموزش ابتدایی اذعان کرد: باید در این سطح تحصیلی از معلمان با تجربه و آموزش دیده استفاده کرد چرا که این سطح به عنوان سطح پایه ای آموزش و پرورش است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان کلاله با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان کلاله در بسیاری از آیتم های ارزیابی، نمره بالا تری از میانگین را کسب کرده است، گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در مجموع آیتم ها رتبه چهارم استان را کسب کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش کلاله در ارزیابی ستادی توانسته است در زمینه های آموزش متوسطه، پژوهش، آموزش ابتدایی، حراست، شاهد و مشارکت ها رتبه اول استان را کسب کند.

وطنی هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی با معاونین و چاره اندیشی برای مرتفع سازی مشکلات موجود بیان کرد و اظهار داشت: باید تلاش شود تا توانمندی های داخلی را ارتقاء دهیم و معضلات خارجی را نیز مرتفع سازیم باید سعی شود دانش آموزان را اجتماعی بار آورد.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگیان باید به عنوان الگوی دانش آموزان تلقی شوند گفت: شکل گیری شخصیت دانش آموزان پس از خانواده در مدارس انجام می گیرد و آموزش و پرورش در این امر مهم نقش بسزایی را ایفا می کند.

اسماعیل تقی زاده افزود: سال تحصیلی آینده را با نام تحول و انقلاب تربیتی، آموزشی و پرورشی در شهرستان کلاله آغاز خواهیم کرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 857
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 566

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 139
بازدید ماه:532
بازدید سال:10412
بازدید کل:1481578