عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهیاری ها پتانسیل های بسیار بالایی در توسعه خدمات اجتماعی دارند

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان در کلاله گفت :

دهیاری ها پتانسیل های بسیار بالایی در توسعه خدمات اجتماعی دارند

 دهیاری ها پتانسیل های بسیار بالایی در توسعه خدمات اجتماعی دارند

مدیرکل روابط عمومی استانداری در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان کلاله با تاکید بر استفاده از پتانسیل های دهیاری ها در ارائه خدمات به مردم گفت : دهیاری ها پتانسیل های بسیار بالایی در توسعه خدمات اجتماعی دارند و باید این قابلیت ها به مردم و مخاطبین ارائه شود .

به گزارش روابط عمومی فرماندای کلاله علی یازرلو در ادامه این جلسه افزود : اطلاع رسانی شاکله اصلی ارائه خدمات مطلوب به همه آحاد جامعه است و تمام بدنه دولت باید اطلاعات عمومی جامعه را به نحوی در جامعه عرضه کنند تا تمام جامعه هدف بتوانند از اطلاعات منطقه خود مطلع باشند .

ایشان در ادامه با اشاره به کارویژه های دستگاه های دولتی در ارائه خدمات به مردم گفت : روابط عمومی ادارات باید سعی کنند تا با ابداع خلاقیت ها و ایده های نو نقاط ضعف موجود را پوشش دهند .

وی در ادامه وجود شبکه های اطلاع رسانی مختلف و حرکت جریان های عمومی به این سمت را یکی از پتانسیل های اطلاع رسانی برشمرد و گفت : امروز دیگر تنها مرجع اطلاع رسانی عمومی روزنامه نیست بلکه فضای مجازی و توسعه آن در بدنه جامعه بعنوان محور ارتباطات جمعی و کسب اطلاعات فرصت هایی را در اختیار ما قرار داده و باید بتوانیم با استفاده از این فضای موجود اطلاعات مورد نیاز مردم شهرستان را در اختیارشان قرار دهیم .

یازرلو سپس اظهار داشت : امروز نرم افزارهایی چون تلگرام بصورت جهانشمول درآمده و گوشی های تلفن همراه نیز از سبک و سیاق 5 سال گذشته درآمده و مجهز به تمامی نرم افزارهای کاربردی در کلیه سطوح شده که باید از این ظرفیت برای ارائه خدمات و اطلاعات به مردم استفاده کنیم .

وی گریزی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هم زد و گفت : در این دوره انتخاباتی برخلاف دوره های گذشته شاهد حضور گسترده فضای مجازی و نقش پر رنگ آن در ارائه اخبار مربوط به نامزدها بودیم و در این راستا ما نیز با استفاده از این پتانسیل موجود اخبار رسمی انتخابات را از طریق نرم افزار های ارتباط رسان به اطلاع کلیه مردم 14 شهرستان رساندیم .

ایشان در ادامه با اشاره به ظرفیت های دهیاری ها گفت : دهیاری ها بدون کسب مجوز از فرمانداری و استانداری حق احداث هیچگونه سایتی را ندارند و با توجه به عقد قرارداد با شرکت طرف قرارداد باید نسبت به راه اندازی سایت از طریق این مرجع اقدام کنند و اطلاعات و اخبار مربوط به حوزه روستای خود را در اختیار عموم قرار دهند .

دهیاری ها پتانسیل های بسیار بالایی در توسعه خدمات اجتماعی دارند

 

دهیاری ها پتانسیل های بسیار بالایی در توسعه خدمات اجتماعی دارند

 

دهیاری ها پتانسیل های بسیار بالایی در توسعه خدمات اجتماعی دارند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 725
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1678

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 118
بازدید ماه:616
بازدید سال:10496
بازدید کل:1481662