عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهه فجر شهرستانهای کلاله،مینودشت،مراوه و گالیکش دارای پوشش 3G و 4G می شود


دهه فجر شهرستانهای کلاله،مینودشت،مراوه و گالیکش دارای پوشش 3G و 4G می شود

 دهه فجر شهرستانهای کلاله،مینودشت،مراوه و گالیکش دارای پوشش 3G و 4G می شود

صبح امروز به میزبانی فرمانداری کلاله و در جلسه با حضور نماینده مردم شهرستان ،مدیران کل فناروی اطلاعات ، شرکت خدمات زیرساخت ، پست بانک وضعیت پوشش دهی خدمات زیرساخت ، تلفن ثابت و همراه و خطوط اینترنتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا دهه فجر این منطقه انتخابیه مورد پوشش شبکه های 3G و 4G قرار بگیرند .

به گزارش روابط عمومی فرماندرای کلاله نصرت برزگر فرماندار کلاله در این جلسه با اشاره به برخی نقصان ها در شهرستان بویژه در روستاها گفت : برخی از حوزه های خدمات رسان خدمات ارزنده ای را دارند به مردم ارائه میدهند و این مسئله در برخی مناطق به حدی است که دیگر جایی برای فعالیت نیست و دارد این خدمات به مناطق محروم سوق داده می شود .

وی در ادامه افزود : باید نیازمندی ها رصد شود تا از حداقل امکانات موجود برای مردم استفاده شود .

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن ارائه گزارشی از اهم فعالیت های صورت گرفته در چند سال اخیر گفت : امروز پهنای باند در استان 25 گیگ است که از این میزان فقط 10 گیگ مورد استفاده قرار گرفته و تا دهه فجر این 25 گیگ به 45 گیگ توسعه می یابد .

وی سپس افزود : 90 درصد بستری که در استان از آن استفاده می شود بصورت ترانزیتی است که از چین به آسیای میانه انتقال می یابد است و در شماره های بین استانی 47 هزار شماره داریم که از این میزان فقط 10 هزار شماره مصرفی استان است .

در ادامه جلسه دکتر رجبی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت پوشش دهی تلفن های همراه و ثابت و. اینترنت پرسرعت گفت : 2 سالی هست که مجموعه فناوری و زیرساخت های اینترنتی علی رغم پی گیری های صورت گرفته مدنظر مردم به نتیجه مطلوبی نرسیدیم که از این رو این سوال را از وزیر مطرح کردیم که تا هفته آتی وارد صحن علنی می شود .

رجبی اظهار داشت : مشکل آنت دهی و خدمات ضعیف اینترنتی در مناطق محروم و بویژه اماکت نوریستی و گردشگری منطقه و مسئله کابل دزدی مشکلات فراوانی را برای استفاده مردم از خدمات خطوط اینترنت و تلفن ثابت و سیار بوجود آورده .

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد مخابرات در عدم سرویس دهی مناسب در مناطق مرزی گفت : باوجود اینکه شهرهای مرزی در اولویت ارائه خدمات فناوری و زیرساختی هستند ولی امروز ما شاهدیم که در شهر مرزی مراوه تپه تلفن های همراه رومینگ می افتد و ارائه خدمات ارتباطی در روستاها هم از شرایط مطلوبی برخوردار نیست و با اینکه امروز دیگر جوانان روستایی تحصیلکرده اند امکان استفاده از خدمات اینترنت را ندارند که باید با عنایت به نیاز روستاییان به این خدمات و تاکید وزیر محترم این مسئله در دستور کار اولیه قرار بگیرد .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 781
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1414

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 231
بازدید ماه:5369
بازدید سال:15249
بازدید کل:1486415