عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » طرح رتبه بندی معلمان به تصویب نهایی رسیده و بزودی ابلاغ می شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت:

طرح رتبه بندی معلمان به تصویب نهایی رسیده و بزودی ابلاغ می شود

  

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله، سید محمد بطحایی در جلسه ای با حضور فرماندار ، مدیرکل آموزش و پرورش ، ریس آموزش و پرورش و پرسنل اداری آموزش و پرورش کلاله با اعلام اینکه طرح رتبه بندی معلمان به تصویب نهایی رسیده است گفت: بزودی این مصوبه اعلام و دستورالعمل های آن ارسال خواهد شد.

بطحایی افزود : صدور احکام ارزیابی نیروها براساس شاخص های صلاحیت انجام می گیرد و پس از ارزیابی های انجام شده احکام صادر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این طرح تامین اعتبار شده و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیش بینی شده است.

وی در مورد پاداش بازنشستگی فرهنگیان گفت : این طرح در کمیته ای با نمایندگان مجلس و وزیر آموزش و پرورش بررسی شد که ابهامی در محل تامین اعتبار آن وجود داشت که آنهم برطرف شد و امیدواریم تا قبل از آغاز سال تحصیلی پرداخت آن تعیین تکلیف شود.

وی در خصوص جذب 5 هزار نیروی آموزش و پرورش نیز گفت : با برگزاری آزمون در 28 شهریور ماه و اعلام نتایج در نیمه دوم مهر ، امیدواریم پذیرفته شدگان از اواخر مهر دوره آموزشی خود را آغاز کنند تا مشکل کمبود نیرو در این بخش برطرف شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اشاره ای به بازنشستگی پیش از موعد داشت و اظهار کرد: خانمها با 20 سال سابقه و آقایان با 25 سال در صورت داشتن شرایطی چون بیماریهای صعب العلاج، سرپرستی خانوار (برای خانم ها) و مشکلات حاد در اولویت این طرح قرار می گیرند.

بطحایی درباره مشکلات مناطق شرق استان گلستان گفت : در دو ماه آینده از محل اعتبارات ملی کمکهایی برای مدارس شبانه روزی این منطقه و راه اندازی مراکز رفاهی برای معیشت فرهنگیان تخصیص می یابد.

فرماندار کلاله نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات موجود در استان بویژه شرق استان و شهرستان کلاله ،خواستار توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به این منطقه شد.

نصرت برزگر افزود: در کشورهای پیشرفته بر تربیت فرزندان توجه ویژه ای می شود اما در کشور ما این مهم عکس است .

وی ادامه داد: تربیت صحیح فرزندان باعث تکامل جامعه دانش آموزی می شود و این به نخبه پروری منتج خواهد شد.

فرماندار کلاله با پرداختن به برخی مشکلات در آموزش و پرورش کلاله بر نقش مثبت خیرین در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: مردم ما دستی در کار خیر دارند و خیرین یک ظرفیت بالقوه در شهرستان کلاله هستند و باید از این ظرفیت به بهترین شکل برای رفع موانع و حرکت به سمت رشد منطقه استفاده شود.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت مدارس و کاهش تعداد معلمان گفت : ما در اغلب شهرستان های استان بویژه در کلاله با کاهش معلم بویژه در مقطع ابتدایی مواجه هستیم که این با افزایش تعداد دانش آموزان این مقطع مشکلات آموزشی را برای آموزش و پرورش بوجود آورده و نیاز است تا توجه بیشتری به این مقطع شود

وطنی افزود : تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی به نسبت سایر مقاطع بسیار بالاست و از طرفی مدارس ما نیز ظرفیت پذیرش دانش آموزان را ندارد و نیاز به مرمت یا ساخت مدارس جدید داریم .

رئیس آموزش و پرورش کلاله نیز با تایید فرسوده بودن مدارس و مشکلات سرمایشی و گرمایشی خواستار تخصیص منابع مالی مناسب برای رفع این مشکلات شد .

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 770
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1046

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 131
بازدید دیروز: 346
بازدید ماه:8218
بازدید سال:18098
بازدید کل:1489264