عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دستگاه های امدادی کلاله برگزار شد

بمناسبت هفته پدافند غیر عامل:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دستگاه های امدادی کلاله برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دستگاه های امدادی کلاله برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه های امدادی کلاله به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کلاله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی بیانی فرماندار شهرستان کلاله در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در نیروی انتظامی شهرستان کلاله برگزار شد؛ گفت:
دشمن به سبک ها و روش های جدید به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ بنابراین باید قبل از دشمن برنامه ریزی دفاعی داشته باشیم.
فرماندار کلاله اظهار داشت:سبک دشمن برای به استعمار کشیدن کشورها تغییر کرده و دشمنان در طی این چهل سال با ترفندهای مختلف هفجمه های مختلفی را بر کشور وارد کردند.
وی افزود:در این راستا ما باید با پیش بینی آینده از تبعات احتمالی جلوگیری کنیم و مسلما جلوگیری از این تبعات نیز مستلزم آموزش است.
فرماندار کلاله تصریح کرد:خوشبختانه با همه تحریم ها و توطئه های دشمنان این انقلاب و نظام، پیشرفت شگرفی در زمینه دفاعی داشتیم.
فرماندار کلاله در ادامه تاکید کرد: آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است؛ چرا که منافع خود را در ایران از دست داد و ما سربازان رهبری باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مانع تحقق توطئه و دسیسه های دشمن شویم.
فرمانده نیروی انتظامی کلاله هم در این مراسم گفت: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی است.
سید خلیل هاشمی نیز اظهار داشت: در پدافند غیر عامل، یکسری وظایف را مردم بر عهده دارند و یکسری وظایف را مسئولین که هر یک در راستای وظایف خود، اقدامات لازم را برای حفظ جان خانواده خود انجام می دهند.
وی افزود: امروز ما فقط جنگ نظامی روبرو نیستیم و علاوه بر جنگ سخت، جنگ نرم نیز یکی از توطئه های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده نیروی انتظامی کلاله با بیان اینکه هر جنگی نیازمند پدافند است؛افزود: مردم و مسئولین باید در جنگ اقتصادی،اقتصاد مقاومتی را در پیش گیرند.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دستگاه های امدادی کلاله برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دستگاه های امدادی کلاله برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 360
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4379

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:5282
بازدید سال:5282
بازدید کل:1476448