عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کارگاههای آموزشی با هدف آگاهی بخشی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در کلاله افزایش می یابد

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله:

کارگاههای آموزشی با هدف آگاهی بخشی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در کلاله افزایش می یابد

کارگاههای آموزشی با هدف آگاهی بخشی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در کلاله افزایش می یابد

بیانی فرماندار کلاله در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت:کارگاههای آموزشی با هدف آگاهی بخشی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در کلاله افزایش می یابد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید;با اعلام این خبر گفت:برآیند جلسات شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر باید نمود بهتر و اثرگذاری مناسب در جامعه داشته باشد.

فرماندار کلاله تاکید کرد:همه اعضا باید با حضور مؤثر در جلسات با ارائه ایده های کاربردی، در جهت مقابله با این آسیب اجتماعی و رسیدن به "جامعه پاک" اهتمام بیشتری داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله در ادامه اعلام کرد: با هدف افزایش آگاهی و توانمند سازی نوجوانان برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر؛ " کارگاههای آموزشی" در مدارس متوسطه دوم برپا می شود و سپس در مقاطع دیگر تسری می یابد.

روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در جلسه شورای کلاله اظهار داشت:تمامی اقدامات باید در جهت کاهش تقاضا و شیوع مواد مخدر در جامعه باشد.
روحانی فر در ادامه گفت: طرح  یاریگران زندگی را با اولویت پیشگیری از مدارس ابتدایی شروع کرده ایم; تا کودکان ما توانایی "نه" گفتن را در زندگی تمرین کنند.
وی افزود: در این طرح اولیا و دانش آموزان نیز دارای دغدغه این کار فرهنگی هستندِ.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان در ادامه اعلام کرد: هم اکنون در استان گلستان 42 کمپ ترک اعتیاد اقامتی میان مدت و 156 مرکز ترک اعتیاد سرپایی (Mm t) فعال است.

در ادامه این جلسه اعلام شد؛طی 46 طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان کلاله با دستگیری 177 نفر خرده فروش بیش از 29 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 332
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4368

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 4
بازدید ماه:6
بازدید سال:9886
بازدید کل:1481052