عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » در نظام جمهوری اسلامی خادم بودن افتخاریست که نصیب هر کس نمی شود

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

در نظام جمهوری اسلامی خادم بودن افتخاریست که نصیب هر کس نمی شود

در نظام جمهوری اسلامی خادم بودن افتخاریست که نصیب هر کس نمی شود

علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:تلاش کنیم با تکریم و رسیدگی به مشکلات مردمی، رضایت مندی آنان را بدست آورده ولیکن در نظام جمهوری اسلامی خادم بودن افتخاریست که نصیب هر کس نمی شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور امام جمعه بخش پیشکمر و مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید، گفت:علی رغم تحریم هایی که بر کشور ما اعمال شده، چرخ اقتصادی و تولیدی کشور در حال گردش است.
فرماندار کلاله یکی از سنجش کار آمدی نظام اداری را میزان رضایت مندی مردم عنوان کرد و گفت:تلاش کنیم با تکریم و رسیدگی به مشکلات مردمی، رضایت مندی آنان را بدست آورده و خادم مردم‌باشیم.
بیانی در ادامه به پایگاه ها و مراسمات جشن عاطفه ها در شهریور ماه اشاره کرد و افزود:در اجرای مرحله اول جشن عاطفه‌ها در کلاله مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال نقدی و ۵۰۰ میلیون ریال هم اجناس توسط خیرین، نیکوکاران، اقشار مختلف مردم و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.
وی همچنین افزود:مرحله دوم جشن عاطفه مهر ماه در کلیه مدارس شهرستان برپا خواهد شد و کمک های جمع آوری شده صرف خرید لباس مدرسه، کتب درسی، لوازم تحریر و... دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان می شود.
فرماندار کلاله با اشاره به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، گفت:آرامش و امنیت امروز کشور مرهون استمرار جانفاشانی ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا است.
بیانی تصریح کرد:باید در این هفته با برنامه ریزی منظم و منسجم زمینه نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس برای اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان فراهم شود.
وی در ادامه همچنین تاکید داشت:باید همه دستگاه‌ها تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان به کار گیرند تا مراسمی در شان این هفته برگزار شود.

آخوند آدینه امام جمعه بخش پیشکمر هم در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:یکی از محور های اساسی اهمیت و ضرورت خدمت به مردم نوع تعامل میان دولتمردان و ملت است.

وی همچنین افزود:خدمت رسانی یک فریضه الهی در زندگی اجتماعی است و همیشه مصداق احسان، انفاق، یاری، نصرت، امداد و حمایت از مؤمن و مظلوم و قضای حوایج مؤمنان می باشد.

سرهنگ پاسدار بیات کوهسار فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان هم در این جلسه گفت:هفته دفاع مقدس نقطه عطفی است در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی که یاد آور هشت سال مجاهدت ،صبر و استقامت ملت قهرمان و عزتمندمان در برابر تجاوز دشمنان به میهن اسلامی است.

وی تصریح کرد:هشت سال دفاع جانانه ملت ما در برابر هجمه همه جانبه استکبار جهانی باعث شد تا توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو در آوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندیهای اسلام، انقلاب و کشور تبدیل شود.

فرمانده سپاه پاسداران کلاله با بیان اینکه ۱۱۲ عنوان برنامه در این هفته اجرا خواهد شد، افزود:با توجه به بافت مذهبی و بسیجی بودن آحاد مردم شهرستان، نیاز است با ایده ها و برنامه های جدیدتری به استقبال هفته دفاع مقدس برویم.

در نظام جمهوری اسلامی خادم بودن افتخاریست که نصیب هر کس نمی شود

در نظام جمهوری اسلامی خادم بودن افتخاریست که نصیب هر کس نمی شود

در نظام جمهوری اسلامی خادم بودن افتخاریست که نصیب هر کس نمی شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 310
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4272

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 4
بازدید ماه:46
بازدید سال:9926
بازدید کل:1481092