عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بخش صنعت شهرستان کلاله همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری باید تقویت شود

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

بخش صنعت شهرستان کلاله همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری باید تقویت شود

بخش صنعت شهرستان کلاله همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری باید تقویت شود

بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان گفت:بخش صنعت شهرستان کلاله همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری باید تقویت شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در جلسه رفع موانع تولید که که با حضور تولیدکنندگان و اعضاء کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید, با اعلام این خبر گفت:سهم بخش صنعت کلاله در توسعه اقتصادی شهرستان پایین و ضعیف است و انتظار می رود که مدیران مربوطه گام های موثری برای جبران کاستی های موجود بردارند.
فرماندار کلاله با اشاره به ۲۰ واحد تولیدی فعال در شهرستان گفت:باید تلاش کنیم ۱۱ واحد تولیدی راکد در شهرستان را مبنی بر رونق تولید و حمایت از تولید با شعار گام دوم‌انقلاب فعال نماییم.
وی با تاکید بر اینکه باید از تولید کننده و سرمایه گذار حمایت شود و زمینه های فعالیت و ادامه کار آنها فراهم گردد، تصریح کرد: اگر این حمایت وجود داشته باشد قطعا تولید کننده را دلگرم میکند و لذا تولید کنندگان نیز وظیفه دارند با افزایش کیفیت و تنوع کالاهای خود، گرایش مردم را برای خرید کالای ایرانی افزایش دهند.
بیانی در ادامه ضمن تاکید بر تلاش مضاعف مدیران در راستای تحقق شعار سال،گفت:روان سازی و تسهیل امورات تولیدکنندگان در دستور کار ادارات شهرستان قرار گیرد.
فرماندار کلاله در پایان سخنانش ضمن اعلام امادگی جهت حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی، تاکید کرد:تمامی ارگان های شهرستان با در نظر گرفتن کیفیت؛ باید مصالح و مواد مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان شهرستان خرید کنند.
گفتنی است؛جهت رفع موانع تولید، برخی تولیدکنندگان شهرستان در جلسه حضور داشته و مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

بخش صنعت شهرستان کلاله همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری باید تقویت شود

بخش صنعت شهرستان کلاله همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری باید تقویت شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 451
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4092

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 118
بازدید ماه:565
بازدید سال:10445
بازدید کل:1481611