عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار بخشدار پیشکمر با امامان جمعه شهرفراغی


دیدار بخشدار پیشکمر با امامان جمعه شهرفراغی

دیدار بخشدار پیشکمر با امامان جمعه شهرفراغی

 در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان؛ بخشدار پیشکمر بهمراه روسای آبفار و دامپزشکی شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر با امامان جمعه شهرفراغی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری پیشکمر؛
بابایی نژاد بخشدار در این دیدارها  ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدین عید سعید قربان گزارشی از عملکرد بخشداری در سیلاب اخیر و اقدمات صورت گرفته به حادثه دیدگان پرداخت.
وی در ادامه با توجه به مشکل افت فشار آب و افزایش مصرف آن در آستانه عید قربان و گرما از امامان جمعه خواست تا در تریبیون نماز جمعه در خصوص مصرف بهینه آب و صرفه جویی در مصرف آن توصیه های لازم را به نمازگزاران و شهروندان ارائه نمایند. 
بخشدار پیشکمر افزود: با توجه به انجام قربانی در عید قربان در خصوص رعایت نکات بهداشتی، سلامت دام از هر لحاظ ضمن توجه به توصیه های مسئولین دام پزشکی و بهداشت و درمان به اتخاذ روش های ایمن و بهداشتی در انجام قربانی اقدامات لازم را بعمل آورند و خواستار ارائه توضیحات لازم  از تریبیون نماز جمعه شد.
مدیر آبفار شهرستان نیز در این دیدارها به ارائه گزارشی از روند تأمین آب شرب سالم و بهداشتی مشترکین پرداخت و از بهره‌مندی ۷۳ روستای شهرستان کلاله،مرواه تپه و شهرفراغی با جمعیت بیش از ۵۲ هزار نفر از خدمات این امور خبر داد.
سعیدی راد با بیان اینکه امامان جمعه و ائمه جماعات نقش به سزایی در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین مردم دارند، خواستار آن شد تا در نماز جمعه بیشتر از گذشته به این مهم به ویژه در حوزه آب شرب روستایی و بیان مشکلات کمبود در حوزه آب و صرفه جویی در آن پرداخته شود.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نیز در این دیدارها گزارشی از تعداد دام سنگین وسبک شهرستان و همچنین تعداد کشتارگاهها در کلاله پرداخت وی همچنین اقدامات لازم جهت پیشگیری از بیماریهای مشترک بویژه بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در عید قربان پرداخت و از امامان جمعه خواستار شد تا در نماز جمعه به رعایت نکات بهداشتی آن توصیه های لازم را ارائه نمایند.
امامان جمعه نیز در پایان با قدردانی از خدمات دولت به مردم بر لزوم توجه  بیش از بیش به فرهنگ سازی،برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های موجود درجهت ارتقاء فرهنگ مصرف آب  و تعامل مسئولین با مردم را خواستار شدند و نقش روحانیت را در این راستا را تاثیر گذار دانستند.

دیدار بخشدار پیشکمر با امامان جمعه شهرفراغی

 

دیدار بخشدار پیشکمر با امامان جمعه شهرفراغی

 

دیدار بخشدار پیشکمر با امامان جمعه شهرفراغی

 

دیدار بخشدار پیشکمر با امامان جمعه شهرفراغی

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 346
بازدید ماه:8202
بازدید سال:18082
بازدید کل:1489248