عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی و پیشگیری از آتش سوزی مراتع در بخش پیشکمر برگزار شد


جلسه هماهنگی و پیشگیری از آتش سوزی مراتع در بخش پیشکمر برگزار شد

 

جلسه هماهنگی و پیشگیری از آتش سوزی مراتع در بخش پیشکمر برگزار شد

 


جلسه هماهنگی و پیشگیری از آتش سوزی مراتع با حضور بخشدار و سایر اعضا در بخش پیشکمر برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بخشداری پیشکمر؛ بابایی نژاد بخشدار در این جلسه اظهار داشت: آموزش، آگاهی رسانی و مشارکت دستگاههای مختلف و همچنین رعایت نکات ایمنی از سوی مردم راهکارهایی مناسب برای پیشگیری و کاهش آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی است.
وی با اشاره به اینکه با توجه به بارش‌های مناسب در اوایل سال و افزایش پوشش گیاهی و فرارسیدن فصل گرما احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع دور از انتظار نیست، اظهار داشت: کوچکترین سهل انگاری و خطای انسانی و هرگونه اقدام نسنجیده ولو جزئی می‌تواند به وقوع حوادث ناگوار و تحمل خسارات جبران ناپذیری منجر شود و به محیط زیست نیز آسیب برساند که به منظور جلوگیری از آتش سوزی‌های احتمالی ضرورت ایجاب می‌کند همه مردم نکات ایمنی را رعایت کنند.
ایشان در ادامه جنگل‌ها و مراتع را امانتی الهی در اختیار کلیه مردم دانست و خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت و نظافت عرصه‌های طبیعی هنگام مراجعه به دامان طبیعت و عدم روشن کردن آتش در محیط‌های آسیب پذیر کمترین کاری است که هر یک از ما می‌توانیم برای صیانت از این امانت الهی انجام دهیم.
بابایی نژاد تأکید کرد: شماره تلفن 1504 آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص آتش سوزی یا هرگونه تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی است که نیروهای این یگان بصورت شبانه روزی پاسخگو هستند.
این جلسه که با حضور رئیس محیط زیست ، معاون فنی جهاد کشاورزی، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و مسئول جهاد کشاورزی واحد بخش پیشکمر برگزار گردید، هرکدام به نوبه خود رعایت نکات ایمنی و راهکارای پیشگیری از آتش سوزی
را بیان نمودند.
 

جلسه هماهنگی و پیشگیری از آتش سوزی مراتع در بخش پیشکمر برگزار شد



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 139
بازدید ماه:481
بازدید سال:10361
بازدید کل:1481527