عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پنجمین جلسه مشترک دهیاران شهرستان برگزار شد


پنجمین جلسه مشترک دهیاران شهرستان برگزار شد

پنجمین جلسه مشترک دهیاران شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بخشداری پیشکمر؛ جلسه مشترک دهیاران شهرستان با محوریت هفته نیروی انتظامی و بررسی مشکلات روستا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. .

شیرزاد معاون فرماندار در این جلسه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و روز ملی روستا، بزرگداشت ایثار و از خود گذشتگی نیروهای همیشه در صحنه و از جان گذشته ناجا گفت : ناجا نماد نظم، امنیت و اقتدار بوده و به رسالت اصلی خود به عنوان بازوان اجرایی کشور عمل نموده وبا برقراری هرچه بهتر امنیت اجتماعی و آرامش در جامعه رضای خدا وخلق خدا در کارنامه خود ثبت نموده است.

 وی در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در داخل و خارج از محدوده روستاها تاکید و خواستار گزارش جدی توسط دهیاران در صورت بروز این امر به بخشداری شد.

 ایشان عملکرد دهیاران را در رابطه با جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها موثر دانسته و افزود به مردم در این زمینه اطلاع رسانی نمایید تا قبل از اینکه ساخت و ساز غیر مجازی در روستاها صورت گیرد از انجام آن جلوگیری شود و در صورت بروز این امر در اسرع وقت گزارش مصور آن را به بخشداری ارسال گردد.

 بابایی نژاد بخشدار پیشکمر نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت و روز ملی روستا به دهیاران بعنوان نمایندگان روستا،توجه به روستاها را از برنامه های مهم و اولویت دار دولت بیان داشت و گفت: دولت تدبیر و امید اقدامات موثر و ماندگاری را در همه زمینه ها برای توسعه روستاها انجام داده است.

 وی افزود: هر یک از روستاهای سطح شهرستان بویژه بخش پیشکمر ظرفیت های منحصر به فردی را برای اجرای برنامه های اشتغالزایی و اقتصادی دارند که باید از آنها استفاده کرد.

 بخشدار پیشکمر با تاکید بر برنامه محور بودن و الویت دار کردن نیازهای روستاها خاطر نشان کرد: دهیاران و شوراها با برنامه ریزی و تعیین اولویت ها می توانند مسیر رسیدن به اهداف توسعه ای روستاها را هموار کنند.

 وی بر اهمیت آگاهی و رصد تردد حضور اتباع بيگانه در منطقه و آسيب هاي اجتماعي كه در اثر حضور این افراد مي تواند بر منطقه تحميل گردد اشاره و بر هوشياري دهياران و شوراهاي اسلامي در اين زمينه تاكيد نمود.

 بابایی نژاد در بخش پایانی سخنان بر توسعه ورزش و اماکن ورزشی، استفاده از تسهیلات روستایی طرح های اقتصاد مقاومتی، تامین سوخت زمستانی، پروژه های عمرانی، ساخت و سازهای غیر مجاز و پیگیری اعتبارات ملی جهت اجرای طرح هادی در سطح روستاها تاکید کرد.

 سرهنگ هاشمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز در این جلسه با توجه به شعار سال97 هفته ناجا ،پلیس مقتدر، امین مردم را از مؤلفه های اصلی ناجا برشمرد .

 وی افزود: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی امنیت شهر و روستاست و دهیاران می توانند با همکاری خود ما را در این امر کمک نمایند.

عباس زاده نماینده طرح توسعه اشتغالزایی شرکت اوت نیز در این جلسه خواستار همکاری دهیاران در زمینه ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه روستاها برای اشتغالزایی شد.

 گفتنی است در این جلسه هر یک از دهیاران به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های توسعه ای و همچنین مشکلات موجود در سطح روستاهای خود پرداختند

 

 

پنجمین جلسه مشترک دهیاران شهرستان برگزار شد

 

پنجمین جلسه مشترک دهیاران شهرستان برگزار شد

 

پنجمین جلسه مشترک دهیاران شهرستان برگزار شد

 

پنجمین جلسه مشترک دهیاران شهرستان برگزار شد

 

 

 


 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 106
بازدید دیروز: 23
بازدید ماه:302
بازدید سال:10182
بازدید کل:1481348