عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش پیشکمر برگزار شد


پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش پیشکمر برگزار شد

پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش پیشکمر برگزار شد

پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش پیشکمر به ریاست بابایی نژاد بخشدار و سایر اعضا در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بخشداری,بخشدار پیشکمر در این جلسه با اشاره به موقعیت فعلی کشور در جنگ اقتصادی نابرابری که استعمارگران بر علیه مردم و نظام آغاز کردند از همه مسئولین و مردم درخواست نمود تا در ایجاد وحدت و روحیه میان مردم تلاش نمایندچرا که هدف اصلی از این فشارها از بین بردن وحدت و همدلی مردم و نظام می باشد.

 

 وی در ادامه موقعیت های موجود در منظقه را به عنوان یک توانمندی برای ایجاد اشتغال توسعه شغل های مرتبط با کشاورزی،صنایع تبدیلی،صنایع دستی بصورت بالفعل و بالقوه دانست و در این زمینه از دهیاران خواست که ایجاد زمینه برای بهره برداری از وام های اشتغالزایی که دولت محترم تدبیر و امید بصورت ویژه در اختیار روستاها قرار داده است استفاده نمایند.

 

 بابایی نژاد در ادامه با توجه به نزدیکی عید قربان و سرقت احشام از روستاها گفت: دهیاران با ارتباط نزدیک با نیروی انتظامی و سایر نهادها و سازمانها در اجرا قوانین ومقررات در روستاها باعث آرامش و امنیت بیشتر روستائیان باشند.

 

 وی در ادامه افزود: دهیاران بعنوان بازوان اجرایی دولت و ضابطین امنیت با رسد هرگونه ورود و خروج وتردد افراد نسبت به گزراش موارد مشکوک به مبادی ذیربط نقش به سزایی در تامین امنیت روستا و درسایه آن رشد اقتصادی و فرهنگی ایفا نمایند.

 

شیخ نماینده فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نیز در این جلسه در مورد پيشگيري از سرقت احشام اظهار داشت: اطلاع رساني و آگاه سازي شهروندان ، ميزان برخي از جرايم را كاهش داده است .

 

وي در ادامه بر تعامل هر چه بيشتر دهياران و شوراها و به خصوص مردم به منظور ارائه اخبار و گزارشات مربوط به رفت و آمد افراد ناشناس تاكيد كرد.

 

دکتر تکه رئیس دامپزشکی کلاله در این جلسه با توجه به فرارسیدن عید قربان در خصوص بیماریهای مشترک میان انسان و دام و نحوه ذبح قربانی و جلوگیری از سرایت بیماری توصیه های بهداشتی لازم را ارائه نمود.

 

زمانی مسئول ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در این جلسه گفت: سلامت روانی و جسمانی افراد هر جامعه در به محقق رساندن اهداف توسعه ای بسیار مهم می باشد.

 

 وی در ادامه از دهیاران درخواست نمود همکاری و جلسات های ماهانه و یا فصلی برای بررسی مشکلات و معضلات بهداشتی روستاها با بهورزان شبکه بهداشت در روستاها برگزار نمایند.

 

مسئول بنیاد بیمه برکت شهرستان نیز در این جلسه در خصوص اهم خدمات این بیمه در زمینه ساخت و ساز مدرسه و همچنین صدور انواع بیمه نامه ها مطالبی را ایراد نمود.

 

عباس زاده نمایندگی طرح توسعه اشتغال شرکت اوت نیز در این جلسه گفت: ایجاد ساز و کار اشتغال ثابت در هر روستا مستلزم جمع آوری اطلاعات صحیح از هر حوزه و انتقال آن به مجموعه های فرادستی برنامه ریزی جهت تدوین یک برنامه توسعه محور براساس ظرفیتهای هر روستا می باشد.

 

وی در زمینه توسعه بسترهای اشتغالزایی خواستار همکاری نزدیک دهیاران و شوراها با نمایندگان طرح اوت در روستاها شد.

 

پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش پیشکمر برگزار شد

 

پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش پیشکمر برگزار شد

 

پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش پیشکمر برگزار شد

 

پنجمین جلسه ماهانه دهیاران بخش پیشکمر برگزار شد

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 914
بازدید دیروز: 1526
بازدید ماه:4742
بازدید سال:14622
بازدید کل:1485788