عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه دوره ای دهیاران بخش پیشکمر تشکیل شد.


جلسه دوره ای دهیاران بخش پیشکمر تشکیل شد.

جلسه دوره ای دهیاران بخش پیشکمر تشکیل شد.

  صبح امروز جلسه دوره ای دهیاران بخش پیشکمر با حضور بخشدار، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان، رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، رئیس اداره امور اراضی شهرستان، نماینده جهاد کشاورزی شهرستان، مسئول دفتر نماینده محترم در مجلس، رئیس شورای اسلامی شهرستان در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید.

حمیدزاده بخشدار پیشکمر هدف از تشکیل جلسه را بررسی مشکلات، پرسش و پاسخ در راستای همکاری های بیشتر در جهت افزایش رفاه روستائیان عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: دهیاران به عنوان بازوی محکم و بسیار قوی در جهت تصمیم گیری و سیاست گذاری در بدنه دولت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز با اشاره به اهمیت جایگاه هفته وحدت در بین امت های اسلامی گفت: هفته وحدت، یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است. و پیام آن یگانگی و به هم پیوستن دنیای اسلام و برادری همه مسلمانان است و بر همین اساس با توجه به  در پیش رو بودن هفته وحدت به جاست که این میراث گرانسنگ امام راحل را پاس بداریم و با تمام توان، در مسیر تحقق اتحاد اسلامی بکوشیم.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نیز مطالبی درخصوص ارائه خدمات بهتر و دقیق اسناد ازقبیل: ثبت وقایع حیاتی ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم توسط دهیاران جهت تعویض کارت ملی و تعویض شناسنامه ، ثبت به موقع وقایع حیاتی و نقش آن در توسعه و آبادانی کشور،دقت لازم وارائه گزارش های وفات وتولد ، تحویل به موقع فرم های مربوطه ، نحوه ثبت نام و تعویض کارت ملی و ویژگی ها و ضرورت اخذ کارت هوشمند ملی را بیان کرد وتعامل و همکاری بیشتر دهیاران با اداره ثبت احوال را خواستارشد.

در ادامه مشکلات و مسائل روستاها توسط دهیاران مطرح شد و پاسخ ها در راهکارهای مورد نیاز توسط بخشدار، روسا و نمایندگان ادارات مرتبط بیان و مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان بخشدار پیشکمر به مناست روز حسابدار از ذیحساب دهیاران بخش، و همچنین از تعدادی دهیارانی که در اطفاء حریق آتش سوزی جنگل های بخش حضور فعال داشتند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

جلسه دوره ای دهیاران بخش پیشکمر تشکیل شد.

 

جلسه دوره ای دهیاران بخش پیشکمر تشکیل شد.

 

جلسه دوره ای دهیاران بخش پیشکمر تشکیل شد.

 

جلسه دوره ای دهیاران بخش پیشکمر تشکیل شد.

 

جلسه دوره ای دهیاران بخش پیشکمر تشکیل شد.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : maradi
  • بازدید : 715
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2132

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 346
بازدید ماه:8199
بازدید سال:18079
بازدید کل:1489245