عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فعالیت جوانان یک فعالیت فرا بخشی است

معاون فرماندار کلاله در دومین جلسه مشاورین جوان گفت :

فعالیت جوانان یک فعالیت فرا بخشی است

فعالیت جوانان یک فعالیت فرا بخشی است

معاون فرماندار کلاله در جلسه شورای مشورتی جوانان گفت : فعالیت جوانان یک فعالیت فرا بخشی است

مرادی در ادامه با اشاره به نقش جوان در آینده کشور افزود : خیلی مسایل در جامعه وجود دارد که به خود جوانان مربوط می شود و ما در سطح اجرایی تمام تلاش خود را برای حمایت از جوانان بکار می بندیم .

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی معضلات اجتماعی در شهرستان گفت: ما دچار فقر فقر فرهنگی هستیم و اگر فقر فرهنگی نبود دیگر شاهد خودکشی و اعتیاد نبودیم و باید تلاش خود را برای از میان بردن این جهل و گمراهی برداریم تا زمینه رشد و توسعه جامعه را بوجود بیاوریم .

معاون فرماندار در خصوص فرودگاه کلاله که یکی از دغدغه های جوانان حاضر در جلسه بود گفت : با پیگیری های صورت گرفته فرماندار و نماینده سعی کردیم پروازها را مجدد برقرار کنیم و انشالله که با تلاش های صورت گرفته و استقبال مردم این پروازها به زودی برقرار خواهد شد .

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گفت : سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی در سال 89 با هم ادغام شدند و پس از آن توقع پیش آمد که هر اموری که مربوط به جوانان است مربوط به اداره ورزش و جوانان است در صورتیکه این اداره کل وظیفه هماهنگی تشکیلات را در بین ادارات و سازمان ها را دارد

متقی در ادامه با اشاره به پرسش جوانان در حوزه کارو اشتغال گفت : در حوزه کار آفرینی ما هیچ ابزاری را در اختیار نداریم و همه دستگاه ها مسئولیت دارند تا در حوزه های مختلف به جوانا خدمات دهند و با قراردادی که با وزارت کار و صندوق کار آفرینی منعقد کریدم مقرر شد تا در بحث خوداشتغالی 15 میلیون تومان در تمامی زمینه ها و در بحث کار آفرینی تا مبلغ 100 میلیون تومان به جوانان جویای کار اعطا شود .

مشاور جوان فرماندار با اشاره به تشکیل گروه های متناظر 16 گانه و در پیش بودن روز جوان گفت : برنامه ریزی های مناسب برای تشکیل کارگروه های 16 گانه صورت گرفته و انشالله در صددیم تا برای هفته جوان برنامه های متنوعی را در تمامی زمینه ها با همکاری سایر ادارت برگزار کنیم .

رئیس آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات موجود در حوزه جوانان گفت : جوانان باید خودشان به صحنه بیایند و به منابع مالی متکی نباشند و تنها منابع مالی نیز راهگشای مسایل نیست .

وی در ادامه افزود: ما در مجموعه شهرستان آماده هرگونه همکاری با گروه ها و تشکل های منسجم هستیم .

رئیس شورای شهر نیز با اشاره به عملکرد شهرداری و اقدامات صورت گرفته درباره افتتاح مجدد فرودگاه گفت : در این باره تلاش های زیادی صورت گرفته و حتی با شوراهای شهر مراوه – گالیکش – مینودشت – گنبد و آزادشهر نیز برای هدایت مسافرین برنامه ریزی شده و به محض رفع موانع این فرودگاه نیز آماده به فعالیت هست .

فعالیت جوانان یک فعالیت فرا بخشی است

 

فعالیت جوانان یک فعالیت فرا بخشی است

 

فعالیت جوانان یک فعالیت فرا بخشی است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 787
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 774

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 221
بازدید ماه:5888
بازدید سال:15768
بازدید کل:1486934