عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان پیش بینی شده است

رییس ستاد انتخابات استان گلستان:

هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان پیش بینی شده است

هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان پیش بینی شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست با ستاد انتخابات ، هیات اجرایی ، هیات نظارت و بازرسی کلاله از پیش‌بینی هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و بقیه سیار است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله;سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت:شمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات گلستان برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر است.

مهاجر ادامه داد: از این تعداد ۹ هزار و ۶۴۳ نفر رای اولی هستند که روز هشت تیرماه امسال در جشن ملی و رخداد مهم سیاسی و اجتماعی شرکت و نقش‌آفرینی خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان همچنین از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: دست‌اندرکاران برگزاری این رخداد مهم سیاسی در راستای چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و با رعایت اصل امانت‌داری، قانونمداری و بی‌طرفی آماده اخذ رای از واجدین شرایط هستند.

وی با مهم دانستن انتخابات پیش‌رو و با تاکید برضرورت حضور پرشور مردم گلستان در آن، تصریح کرد: این استان همواره جزو استان‌های با مشارکت بالا در انتخابات بوده و امیدواریم این مشارکت، بالاتر از ادوار گذشته باشد.

فرهاد شیبک فرماندار کلاله نیز از آمادگی این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیرماه امسال خبر داد و گفت: ۹۴ شعبه اخذ رای شامل ۷۱ شعبه شهر کلاله و بخش مرکزی و ۲۳ شعبه هم در بخش پیشکمر پیش بینی شده است.

فرهاد شیبک افزود: شهرستان کلاله در انتخابات پیش‌رو حدود ۶ هزار رای اولی دارد و مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات اسفند سال گذشته، ۶۰ درصد بود.

وی همچنین گفت:با استفاده از تجارب انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و تعامل بسیار خوب با هیات نظارت، اعضای حقوقی و حقیقی هیات اجرایی، انشاءالله انتخاباتی شکوهمند و سالم را در ۸ تیر رقم خواهیم زد.

دنکوب رئیس دادگستری شهرستان نیز به تشریح مواد قانونی، جرم های انتخابات و موارد کیفری در سیر برگزاری انتخابات پرداخت.

حسین بهنام راد رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان هم با تشکر از هیات اجرایی و ستاد انتخابات در تعامل سازنده انتخابات ۱۱ اسفند؛ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: انتخابات پدیده ای پر از دستاورد است و مسیر راه ما نیز برگزاری انتخاباتی باشکوه بر مدار عدالت و قانون است.

هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان پیش بینی شده است

هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان پیش بینی شده است

هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان پیش بینی شده است

هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان پیش بینی شده است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 23
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 6692

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  تیر 1403  »    >
شیدسچپج
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 139
بازدید ماه:1222
بازدید سال:26035
بازدید کل:1497201