عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کالاهای اساسی به اندازه کافی در شهرستان موجود است

فرماندار شهرستان کلاله:

کالاهای اساسی به اندازه کافی در شهرستان موجود است

کالاهای اساسی به اندازه کافی در شهرستان موجود است

فرماندار کلاله در جمع نمازگزاران در مصلی امیرالمومنین ع گفت:کالاهای اساسی به اندازه کافی در شهرستان موجود است و هیچ گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری;فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارداشت:علت حذف ارز ترجیحی در کشور جلوگیری از قاچاق، عدالت در توزیع یارانه، جلوگیری از رانت گسترده و رونق تولید مواد غذایی می باشد.

شیبک بیان کرد:بجز ۴ قلم کالای اعلام شده؛ قرار نیست کالاهای دیگر افزایش قیمت پیدا کند و در این راستا تیم های نظارتی در کلاله تشکیل و با گران فروشان برخورد خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد:شهروندان هرگونه گران فروشی را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان با فرد خاطی برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلالهبا توصیه به تقوای الهی به موضوع حیا پرداخت و گفت: حیا از فضائل اخلاقی و انسانی است؛ بهترین لباس دین داری و از عوامل بازدارنده از امور خلاف ارزش ها است. حیا یک ویژگی انسانی است، دشمن تلاش دارد با کم رنگ کردن حیا در بین انسان ها، بی عفتی را در جوامع انسانی شیوع دهد.

وی افزود: وجود حیا یک ضرورت در زندگی است؛ حیا باعث وقار و متانت و شایستگی انسان؛ بخصوص در زنان باعث عفت و ارزش و پایبندی به اصول زندگی و غلبه عقل بر تصمیم خواهد بود.در آموزه های دینی بر حفظ حیا تاکید شده است؛ چرا که اگر حیا از جامعه رفت؛ همه ارزش های دینی از بین می رود.حیا قدرت حفظ کننده از امور خلاف است.
امام جمعه کلاله با اشاره به موضوع  ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: حذفی در کار نیست بلکه اصلاح مسیر یارانه اتفاق افتاده است امام جمعه کلاله به ضرورت کار پرداخت و گفت: مردم هر گونه گران فروشی را اطلاع رسانی کنند.
وی تصریح کرد: امروز باید جهاد تبیین رخ دهد و اقناع سازی برای روشنگری مردم انجام گیرد.
امام جمعه کلاله گفت: در جنگ احد وقتی از اطاعت رسول الله ص کوتاهی شد، مسلمانان آسیب دیدند و حمزه سیدالشهدا به شهادت رسید، پیامبر ص د امام علی ع زخم برداشتند.قاسمی ادامه داد: ولی فقیه اعلام داشته اند از کار دولت حمایت کنید؛ ما نیز اگر بخواهیم به نتیجه درست برسیم باید به امر دهبر توجه کنیم تا مبادا شاهد ضربات دشمن باشیم.

امام جمعه کلاله با تبریک هفته هلال احمر به تلاشگران عرصه امداد و نجات خداقوتی گفت و اظهار داشت: کارها و تلاش های این مجموعه در کمک رسانی به مردم در اتفاقات و حوادث از امورات خیری است که مبرات آن برای کننده کار خیر، ماندگار در دنیا و آخرت است.

کالاهای اساسی به اندازه کافی در شهرستان موجود است

کالاهای اساسی به اندازه کافی در شهرستان موجود است

کالاهای اساسی به اندازه کافی در شهرستان موجود است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 112
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5768

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 287
بازدید دیروز: 228
بازدید ماه:1074
بازدید سال:10954
بازدید کل:1482120