عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ شهرستان کلاله


تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ شهرستان کلاله

تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ شهرستان کلاله

در آیینی با حضور دکتر آریانپور نماینده مردم حوزه شرق استان، امام جمعه و فرماندار کلاله، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان شهرستان؛ از افتخار آفرینان کنکور سراسری ۱۴۰۰ شهرستان کلاله تجلیل بعمل آمد‌.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی;دکتر آریانپور نماینده مردم حوزه شرق استان در این مراسم خطاب به دانشجویان جدید گفت:ارزش و اعتبار خود را به رشته قبول شده ندانید ؛ بلکه در تلاش، خدمت به مردم و خوشنامی در رشته پذیرفته شده بدانید.

جلال الدین تاج پور مدیر آموزش و پرورش کلاله نیز گفت: امسال ۲۰۳ نفر قبولی کنکور در شهرستان داشته ایم که ۱۱۲ نفر آنها پسر و ۹۲ نفر دیگر نیز دختر هستند.

تاج پور گفت: با افتخار اعلام می کنم ۷۸ نفر از دانش آموزان نخبه ما در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند تا در کنار هم به امر مهم تعلیم و تربیت بپردازیم.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد ۴۰ هزار شهید فرهنگی و دانش آموز گفت: حضور اکثر مسئولین شهرستان در این مراسم نشانه خوبی از اهمیت بخشی جامعه به آموزش و پرورش به حسای می آید و این بسیار ارزشمند است.

گوهری راد با تبریک قبولی ها به دانشجویان گفت: اگر این سد کنکور نبود؛ شاید خیلی از  دانش آموزان می توانستند؛  بدون استرس و اضطراب بسیاری از مدارج علمی را طی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه از نماینده مردم در جلسه خواستار اصلاح کنکور شد و ادامه داد: خیلی سخت است؛ یک انسان پس از ۱۲ سال تحصیل در یک آزمون ۴ ساعته مسیرش تغییر یا انتخاب شود.

گوهری راد در پایان ‌گفت: استان گلستان از داشتن دانشگاهی قوی و با کیفیت (تاپ) محروم است و این برای موفقیت فرزندانمان در جامعه استانی بسیار مهم می باشد.

دکتر رضا آریانپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بین خاطراتی از دوران تحصیلش در کلاله خطاب به دانشجویان جدید گفت: ارزش و اعتبار خود را به رشته قبول شده ندانید؛ بلکه در خود بیابید؛ در خوشنامی و مجرب شدن در رشته پذیرفته شده، در خدمتگزاری به مردم، همت والا در ادامه کسب علم و دانش و انجام کار برای مردم و جامعه؛ اعتبار و ارزش را بیابید.

در ادامه این مراسم از دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه‌های کشور؛ همچنین  مدیران و عوامل اجرایی موفق در این مسیر با اهدای لوح تجلیل شد.

تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ شهرستان کلاله

تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ شهرستان کلاله

تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ شهرستان کلاله

تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ شهرستان کلاله


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 463
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5458

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 1102
بازدید ماه:4955
بازدید سال:14835
بازدید کل:1486001