عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » قطعی برق باید مدیریت شده صورت گیرد تا راهی برای سودجویان باز نشود

فرماندار شهرستان کلاله:

قطعی برق باید مدیریت شده صورت گیرد تا راهی برای سودجویان باز نشود

قطعی برق باید مدیریت شده صورت گیرد تا راهی برای سودجویان باز نشود

فرماندار کلاله در جلسه بررسی مشکلات آب شرب و برق که نماینده مردم شرق استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت توزیع برق و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان نیز حضور داشتند: با بیان این مطلب گفت:قطعی برق بایستی مدیریت شده و طبق برنامه ارسالی صورت گیرد تا کسبه و شهروندان را با مشکل رو به رو نکند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری;محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار کلاله گفت:یکی از مشکلات شبکه‌های برق شهرستان، تک رشته بودن خطوط می باشد که بایستی با تقویت شبکه نواقص ریشه ای مرتفع گردد.

ابراهیمی تودرواری گفت:با توجه به مصرف بالای برق در تابستان و نارسایی های موجود در امکانات برق رسانی، افت ولتاژ در شهرستان بوجود می‌آید که نیاز است ترانس و تجهیزات لازم جهت حل مشکل در شهرستان پیش بینی و نصب  شود.

فرماندار کلاله در ادامه به گسترده بودن شبکه انتقال و توزیع برق کلاله اشاره کرد و خواستار راه اندازی و تجهیز دفتر نمایندگی توزیع برق در بخش پیشکمر شد.

دکتر آریان پور نماینده مردم حوزه شرق استان نیز در جلسه بررسی مشکلات آب شرب و برق شرق استان با بیان این مطلب گفت:مجلس شورای اسلامی تذکرات لازم را به وزیر نیرو جهت قطعی برق و افت ولتاژ داده است و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

نماینده مردم حوزه شرق استان بیان داشت:علت بحران بوجود آمده در سراسر کشور، عدم برنامه ریزی و مدیریت برخی مدیران می باشد که کلیه دستگاهها جهت رفع آن بایستی پای کار آیند.

دکتر آریانپور به کمبود و مشکلات  آب شرب در منطقه اشاره کرد و افزود:با پیگیری های صورت گرفته؛ حدود ۶۳۱ میلیارد تومان بودجه در این حوزه برای استان گلستان پیش بینی شده که در صورت تخصیص آن؛ بخش اعظمی از مشکلات آب شرب منطقه مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه گفت:برگزاری اینگونه جلسات بایستی خروجی داشته و مشکلات را ریشه ای حل کنیم تا در سال های آینده شاهد بروز اینگونه مشکلات در منطقه نباشیم.

مدیر عامل توزیع برق استان هم در این جلسه گفت:قطعی برق در استان، بر اساس جدول زمان بندی صورت میگیرد و قطعی خارج از برنامه ی چند روز گذشته؛ ناشی از نقص فنی و خارج شدن نیروگاه از مدار می باشد.

نصیری اظهار داشت:مردم استان اگر ۳۰ درصد از مصرف برق خود را پایین بیاورند، دیگر مشکل قطعی برق نخواهیم داشت.

مدیر عامل توزیع برق استان گفت:برخی از قطعی ها به علت سرقت سیم و شبکه برق در منطقه بوده که ما حدود ۱۹ کیلومتر سیم خود نگهدار جهت رفع مشکل در اختیار مدیریت کلاله قرار دادیم.

‌وی در ادامه تایید داشت: مدیریت توزیع برق کلاله نسبت به تقویت پیمانکاران اقدام کرده و هرگونه خودرو و ابزار مورد نباز جهت رفت مشکل منطقه را به ما گزارش کند تا ما نسبت به تامین هزینه آن اقدام نماییم.

بهزاد هرمزی مدیرعامل آب و فاضلاب استان نیز اظهار داشت:با انتقال آب با کیفیت دو حلقه چاه کشاورزی به شبکه آبرسانی کلاله تا حدودی مشکل آب مردم حل شده است؛ اما مردم باید همراهی کنند و در مصرف آب صرفه جویی کرده و از آبیاری باغچه حیاط، شستن اتومبیل و... خودداری کنند.

هرمزی بیان داشت: مشکل تامین آب شرب مردم کلاله؛  با اتمام پروژه ملی که با حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی  توسط آب منطقه ای در حال اجراست؛ برطرف می شود.

هرمزی با انتقاد از کشت شالی و چغندر قند در مزارع آبی استان گفت: با توجه به‌ کاهش شدید پوشش برف در ارتفاعات؛ در اردیبهشت امسال سطح برف به صفر رسید، این در حالی است؛ که در اول اردیبهشت سال قبل سطح پوششی برف استان ۱۲۸ کیلومتر مربع بود.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان در ادامه اظهار داشت: کاهش ۵۰ درصدی آب چشمه ها مشکلات عدیده ای در آب شرب بوجود آورده؛ که انشاءالله با همراهی مردم و تلاش همکارانم شاهد کاهش این مشکلات خواهیم بود.

قطعی برق باید مدیریت شده صورت گیرد تا راهی برای سودجویان باز نشود

قطعی برق باید مدیریت شده صورت گیرد تا راهی برای سودجویان باز نشود

قطعی برق باید مدیریت شده صورت گیرد تا راهی برای سودجویان باز نشود

قطعی برق باید مدیریت شده صورت گیرد تا راهی برای سودجویان باز نشود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 207
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5295

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 23
بازدید ماه:207
بازدید سال:10087
بازدید کل:1481253