عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جامعه روحانیت کلاله مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت‌ کنند

رییس ستاد انتخابات شهرستان کلاله:

جامعه روحانیت کلاله مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت‌ کنند

جامعه روحانیت کلاله مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت‌ کنند

فرماندار کلاله در نشست انتخاباتی با ائمه جمعه و فعالین سیاسی به نقش علما در جامعه اشاره کرد و گفت:جامعه روحانیت ضمن دعوت از حضور گسترده مردم در انتخابات 28 خردادماه، آنان را در انتخاب درست و فرد اصلح کمک نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری;محمد ابراهیمی تودرورای رییس ستاد انتخابات کلاله گفت:با حضور گسترده و انتخاب صحیح در انتخابات پیش رو، آینده خود و فرزندانمان را تضمین کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی امام جمعه شهرستان کلاله در این نشست با بیان این مطلب گفت:امروز ما در آستانه یک امتحان بزرگ بنام انتخابات هستیم که حضور و رای ما در سرنوشت کشور نقش مهمی دارد.

امام جمعه کلاله بیان کرد:همه ی ما  بایستی علاوه بر حضور در پای صندوق های رای ، مردم را به مشارکت و حضور گسترده در انتخابات دعوت نماییم.

حاج آخوند احمدی امام جمعه اهل سنت شهر کلاله نیز گفت:انتخابات خردادماه از بعد سیاسی مهمی برخوردارد است و دشمنان نظام در تلاشند که مردم پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند که با حضور گسترده بار دیگر باعث شکست دشمنان خواهیم شد.

حاج آخوند صفری امام جمعه شهر فراغی هم گفــت:وظیفه همه ماست که در انتخابات شرکت کنیم و جامعه اهل سنت همچون 41 سال گذشته در این انتخابات شرکت کرده و در تمامی عرصه های حضور گسترده خواهند داشت.

حاج آخوند ادینه امام جمعه بخش پیشکمر نیز بیان کرد:علمای اهل سنت در انتخابات پیش رو شرکت کرده و با رای دادن باعث مایوس شدن دشمنان نظام خواهند شد و حضور در انتخابات باعث رقم خوردن سرنوشت خودمان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دیلم مسئول عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران استان نیز گفت:شرق و غرب تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند که امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی توانستند این نظام را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دیلم گفت:حضور گسترده در انتخابات ، نابودی دشمنان نظام را بهمراه خواهد شد که بایستی علاوه بر مشارکت حداکثری، فرد اصلح را نیز پیدا کنیم.

جامعه روحانیت کلاله مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت‌ کنند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 245
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5273

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:5287
بازدید سال:5287
بازدید کل:1476453