عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رسانه ها نقش بسزایی در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دارند

رییس ستاد انتخابات شهرستان کلاله:

رسانه ها نقش بسزایی در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دارند

رسانه ها نقش بسزایی در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دارند

فرماندار کلاله در نشست با اصحاب رسانه که امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان نیز حضور داشتند با بیان اینکه رسانه ها نقش بسزایی در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دارند؛گفت:همه بایستی در جهت امید آفرینی در جامعه و حضور حداکثری و پرشور مردم همانند دوره های قبل تلاش نماییم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری;محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار شهرستان کلاله اظهار داشت: دشمنان نظام در تلاش هستند تا با توطئه و اخبار نادرست؛ ناامیدی را در کشور رواج دهند و مشارکت مردم را در انتخابات پایین بیاورند.

فرماندار کلاله تصریح کرد:اگر بدنبال اقتدار و توسعه و آبادانی کشور هستیم  بایستی ضمن دقت در انتخاب فرد اصلح، حضور پر شور و پر رنگ داشته باشیم و رسانه ها بایستی در این جهت تلاش کنند.

دادستان کلاله نیز به بیان تکالیف رسانه در این برهه حساس پرداخت و گفت:اصحاب رسانه بایستی به قوانین و مقررات آگاهی داشته باشند و از نشر اخبار غیر موثق، توهین آمیز و احساسی خودداری نمایند.

گلوی ادامه داد: مسئولیت نشر هرگونه خبر و اطلاعات در کانال و گروه به عهده ادمین و مالک آن می باشد و در صورت درج خبری غیر اخلاقی و کذب بایستی پاسخگو باشد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز گفت:رسانه ها تلاش کنند تا قبل از نشر خبر از صحت و درست بودن آن اطمینان کامل حاصل نمایند.

سرهنگ هاشمی گفت:آرامش و امنیتی که در کشور حاکم است حاصل خون شهیدان انقلاب بوده لذا با قلم های خود باعث ایجاد تفرقه و ناامنی در جامعه نشوید.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه شهرستان کلاله نیز با بیان این مطلب گفت:رسانه نقش مهمی در پویایی یک جامعه دارد و اگر خبر رسانی نباشد آن جامعه در حالت سکوت و خاموشی قرار میگیرد.

امام جمعه کلاله بیان کرد:عرصه رسانه از مهم ترین میدان‌های جهاد است که میتواند یک جامعه سالمی را درست کند، مردم را بدرستی و‌ نیکی راهنمایی و به دولت ها و نهاد ها جهت دهی کند.

حجت الاسلام قاسمی به صداقت و راست‌گویی اصحاب رسانه تاکید داشت و گفت:اگر رسانه بخواهد اعتماد جامعه را بدست آورد بایستی در کار خود صداقت داشته باشد .

امام جمعه کلاله به ویژگی های رسانه دینی و اسلامی اشاره کرد و افزود:رسانه بایستی تقوا محور و از تفرقه و اختلاف جلوگیری کند و عامل وحدت در جامعه باشد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به نقش رسانه در انتخابات پیش رو ؛گفت: اصحاب رسانه در این ایام از اتهام زنی، ترور افراد و شایعه پراکنی به شدت پرهیز نمایند و آبروی مومن را حفظ کنند.

امام‌ جمعه ضمن بیان جایگاه  رسانه و نقش رسانه در حیات اجتماعی و شکل دهی افکار عمومی و هدایت فکری افراد، گفت: فعالیت در این عرصه باید همراه با تقوا ،تعهد اخلاقی ،صداقت و شرافت باشد.

رسانه ها نقش بسزایی در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دارند

رسانه ها نقش بسزایی در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای دارند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 194
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5244

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:5304
بازدید سال:5304
بازدید کل:1476470