عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۲۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلاله افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

۲۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلاله افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد

 ۲۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلاله افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان این مطلب گفت:در دهه فجر سال جاری، ۲۵۱ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن در شهرستان کلاله آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار شهرستان کلاله اظهار داشت: اعتبار این پروژه ها بالغ بر ۱۳۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان می باشد که با افتتاح طرح های فوق؛ برای تعداد ۲۰۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد می گردد.

فرماندار کلاله همچنین گفت:از این تعداد طرح ها ۲۲۹ پروژه به بهره برداری و تعداد ۲۲ پروژه دیگر عملیات اجرایی آن آغاز می گردد.

وی در ادامه گفت:آمار بیماران بستری کرونا در شهرستان کلاله رو به کاهش است که برآیند رعایت پروتکل ها توسط شهروندان و اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهر می باشد.

ابراهیمی تودرواری ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان و تلاش های شبکه بهداشت، سپاه پاسداران و هلال احمر کلاله در اجرای طرح شهید سلیمانی؛ گفت:تاکنون ۷۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان در این طرح غربالگری شدند که کمک شایانی در کاهش آمار بیماران کرونا داشته است.

وی در ادامه از تمامی بازاریان، کسبه و شهروندان گرامی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری با ستاد مقابله با کرونا باعث روند نزولی بیماری شده اند تقدیر و تشکر کرد.

آتا رییس شبکه بهداشت کلاله نیز گفت:در حال حاضر ۱۲ بیمار کرونا در بیمارستان کلاله بستری هستند که ۷ نفر تحت مراقبت ویژه می باشند.

دکتر آتا بیان کرد:در طرح شهید سلیمانی ۳۲۴ تست رپید در کلاله انجام شد که در سطح استان اول هستیم.

حجت الاسلام حسین پور رییس تبلیغات اسلامی کلاله نیز به ایام دهه فاطمیه و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت:مراسم دسته روی بدلیل شیوع کرونا در این ایام برگزار نخواهد شد.

رییس تبلیغات اسلامی ادامه داد:مراسمات عزاداری دهه فاطمیه با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی در مساجد کلاله برگزار می گردد.

 ۲۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلاله افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد

 ۲۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلاله افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 248
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 5070

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 106
بازدید ماه:307
بازدید سال:10187
بازدید کل:1481353