عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 9 خانه هلال در روستاهای شهرستان کلاله افتتاح شد

با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری کلاله:

9 خانه هلال در روستاهای شهرستان کلاله افتتاح شد

9 خانه هلال در روستاهای شهرستان کلاله افتتاح شد

با حضور نماینده مردم حوزه شرق استان، سرپرست فرمانداری کلاله و جمعی از مسئولان شهرستان، 9 خانه هلال احمر در روستاهای شهرستان کلاله افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گرزارش روابط عمومی فرمانداری;قلی دهنه رئیس هلال احمر کلاله در حاشیه این مراسم گفت: هدف اصلی خانه هلال، جامعه محور سازی پاسخگویی به حوادث و ارتقای فعالیتهای داوطلبی بشر دوستانه است.

وی اظهار داشت :با فعالیت این خانه های هلال در روستاها علاوه بر افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه دربرابر سوانح و فعالیت های بشر دوستانه؛ آمادگی جوامع محلی دربرابر سوانح افزایش و آسیب پذیری دربرابر سوانح با رویکرد تاب آوری کاهش می یابد.

رئیس هلال احمر کلاله ادامه داد: توسعه ظرفیت های داوطلبانه در جوامع محلی برای مسئولیت های اجتماعی؛ در نتیجه انتظار افزایش تاب آوری عمومی جوامع محلی و گسترش مسئولیت پذیری اجتماعی از اهداف شکل گیری "خانه هلال" است.

دکتر آریانپور نماینده مردم حوزه شرق استان در حاشیه افتتاح خانه هلال احمر در سطح روستاهای کلاله گفت:امروز با افتتاح ۹ باب خانه هلال احمر در سطح روستاها؛ تعداد آن به ۱۰ باب در کلاله رسید.

دکتر آریانپور با بیان اینکه هلال احمر یک تشکل مردمی است؛ افزود:اکثر کمک رسانی ها در این نهاد از طریق مردم صورت میگیرد.

نماینده مردم شرق استان اظهار داشت:تلاش کنیم با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستاها؛خانه هلال احمر را در سطح روستاها افزایش دهیم.

دکتر آریانپور ادامه داد:با افزایش این نهاد می توانیم خدمت رسانی و امداد رسانی را به مردم شتاب دهیم و نیروهای عملیاتی برای مقابله با حوادث و سوانح در سطح روستا تربیت نماییم.

وی در ادامه اعلام کرد:ما هم جهت گسترش خانه هلال احمر حمایت های لازم را خواهیم کرد تا این نهاد را به هدف خود که امداد رسانی و آموزش همگانی است برسانیم.

9 خانه هلال در روستاهای شهرستان کلاله افتتاح شد

9 خانه هلال در روستاهای شهرستان کلاله افتتاح شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 234
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4871

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 23
بازدید ماه:204
بازدید سال:10084
بازدید کل:1481250