عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیریت مصرف انرژی در ادارات کلاله الزمی می باشد

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

مدیریت مصرف انرژی در ادارات کلاله الزمی می باشد

مدیریت مصرف انرژی در ادارات کلاله الزمی می باشد

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:باتوجه به فصل گرما و اوج گیری مصرف در ساعاتی خاص از روز؛ ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در مدیریت صحیح انرژی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در این جلسه که با حضور غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان،ائمه جمعه، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل امور روستایی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهر سازی، دفتر امور شهری ، دفتر فنی و امور عمرانی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آب منطقه ای، منابع طبیعی و ابخیزداری، محیط زیست استان و اعضا جلسه که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله برگزار شد;به شیوع ویروس کرونا در شهرستان اشاره کرد و افزود: شهروندان ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از برگزاری مراسمات ، تجمعات و..خودداری کنند.
بیانی در ادامه به تولیدات کشاورزی در شهرستان اشاره کرد و گفت: میزان تولید کلزا با برداشت 99 درصدی مزارع به 18 هزار تن رسیده است.
فرماندار کلاله اضافه کرد: ۸۷ درصد مزارع گندم شهرستان برداشت شده که تاکنون 78هزار تن گندم توسط کشاورزان به مراکز خرید دولتی تحویل داده شده است.
وی با اظهار نگرانی از تعطیلی برخی مراکز خرید خواستار حل مشکل شد و افزود: قطعا با سرعت و پرداخت وجه کشاورزان، روند تحویل گندم به مراکز خرید افزایش می یابد.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در این جلسه با بیان این سخن گفت:مردم و حاکم اسلامی نسبت به یکدیگر صاحب حقی هستند که باید به آن همت داشته باشند.
امام جمعه کلاله گفت: مردم باید مطیع حاکم اسلامی باشند و از آن سو حاکم اسلامی ضمن رعایت تقوا برای توزیع عادلانه بودجه و رفع مشکلات مردم و ایجاد رفاه و امنیت آنها تلاش کند.
حاج محمد امین آخوند آدینه امام جمعه پیشکمر هم در این جلسه اظهار داشت:مسئولیت امانتی است که مدیران باید در خدمت به مردم تلاش کنند.
آخوند آدینه گفت: زمان خدمت کوتاه است از این فرصت برای رفع نیازهای مردم تلاش کنیم که خداوند یاریگر ما خواهد بود.
دکتر رضا آریانپور نماینده مردم شرق استان در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تجلیل از درمانگران ایثارگر در درمان بیماران کووید 19؛ گفت:ورود مقام معظم رهبری جهت مبارزه با کرونا وحدت آفرین و بسیار اثرگذار بود؛ ضمن اینکه تلاش های سپاه،خیرین و مردم ایثارگر در گذر از موج اول در کنار درمانگران بی نظیر بود.
دکتر آریانپور اظهار داشت:همه ی ما باید در کنار هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از این بیماری اقدام کنیم.
نماینده مردم شرق استان در مجلس در ادامه تصریح کرد: ما اعتقاد داریم مدیران ما باید جهادی کار کنند و در رفع مشکلات مردم برنامه ریزی داشته باشند.
دکتر آریانپور در ادامه مردمی ، مردم دوست ، در کنار مردم و پاسخگوی سؤالات و مشکلات آنان را از صفات یک مدیر موفق عنوان کرد.
وی همچنین تاکید کرد: استفاده از مدیران بومی در تصدی مسئولیت ها مدنظر مدیران ارشد قرار گیرد.

مدیریت مصرف انرژی در ادارات کلاله الزمی می باشد

مدیریت مصرف انرژی در ادارات کلاله الزمی می باشد

مدیریت مصرف انرژی در ادارات کلاله الزمی می باشد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 396
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4719

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 106
بازدید ماه:410
بازدید سال:10290
بازدید کل:1481456