عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلاله/پلمپ ۳۴ واحد صنفی متخلف


اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلاله/پلمپ ۳۴ واحد صنفی متخلف

اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلاله/پلمپ ۳۴ واحد صنفی متخلف

فرماندار شهرستان کلاله در جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان خبر از اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و پلمپ 34 واحد صنفی بدلیل عدم رعایت طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی جهت کاهش زنجیره انتقال کرونا داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در این جلسه که با حضور اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان این مطلب گفت:در مرحله اول طرح فاصله گذاری اجتماعی، ۳۴ واحد صنفی متخلف در کلاله پلمپ و به ۱۵۰ واحد صنفی اخطار داده شد.
فرماندار کلاله ضمن تقدیر از کلیه کسبه و بازاریان که در اجرای این طرح همراهی کردند؛ گفت:طرح فاصله گذاری هوشمند از امروز ۲۳ فروردین ماه در شهرستان اجرای شده و کلیه مشاغل کم خطر با دریافت گواهی تایید از سامانه Salamat.gov.ir مجاز به فعالیت هستند.
بیانی در ادامه اضافه کرد:مشاغل پر خطر شامل فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای بجز (فروشگاه‌های سوپرمارکتی‌ها، بهداشتی‌فروش‌ها و شوینده‌ فروش‌ها) ، پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی سقف‌دار؛ روزبازارها و نمایشگاه‌ ها، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود و.. بجز (رستوران‌ها و آشپزخانه‌های بیرونبر) ، مرکزهای بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی، گرمابه، سونا و ماساژ، تالار‌های پذیرایی، سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا؛ تا اطلاع ثانوی تعطیل و فعالیت آنها ممنوع می باشد.
وی ضمن تشکر از کلیه پرسنل و کادر بهداشت درمان، ناجا، سپاه، بسیج، هلال احمر و کلیه اداراتی که در اجرای طرح فاصله گذاری همکاری کردند؛ گفت:طرح کنترل و محدودیت تردد خودروهای بین شهری تعطیل و به پایان رسید اما تردد بین استانی از خروجی های ۵ گانه استان همچنان ممنوع می باشد.

اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلاله/پلمپ ۳۴ واحد صنفی متخلف

اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلاله/پلمپ ۳۴ واحد صنفی متخلف


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 356
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4632

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 106
بازدید ماه:427
بازدید سال:10307
بازدید کل:1481473