عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هزار و ۴۴۵ هکتار از اراضی شیب دار کلاله به کشت باغات و درختان مثمر تبدیل شده است

رییس شورای کشاورزی شهرستان کلاله:

هزار و ۴۴۵ هکتار از اراضی شیب دار کلاله به کشت باغات و درختان مثمر تبدیل شده است

هزار و ۴۴۵ هکتار از اراضی شیب دار کلاله به کشت باغات و درختان مثمر تبدیل شده است

بیانی فرماندار کلاله در جلسه کارگروه شهرستانی طرح مشارکت تبدیل اراضی شیبدار به باغات مثمر گفت:هزار و ۴۴۵ هکتار از اراضی شیب دار کلاله به کشت باغات و درختان مثمر تبدیل شده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری; علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه کارگروه شهرستانی طرح مشارکت تبدیل اراضی شیبدار به باغات مثمر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید;با بیان این مطلب گفت:طرح تبدیلی اراضی شیبدار به باغات مثمر از سال ۸۲ در شهرستان آغاز شد که تاکنون از ۱۳ هزار هکتار اراضی موجود، هزار و ۴۴۵ هکتار در شهرستان به باغات مثمر تبدیل شد.
فرماندار کلاله با بیان اینکه کلاله در اجرای این طرح از سایر شهرستان ها پیشه گرفته است؛افزود: از مجموع باغات ایجاد شده، ۹۳۰ هکتار زیتون، ۸۰ هکتار گردو، ۳۰۲ هکتار سیاه ریشه ها، ۹۳ هکتار انار و ۳۹ هکتار زیر کشت گلابی بوده است.
رییس شورای کشاورزی کلاله به مصوبه هیئت وزیران و تعهد ۱۱۰ هزار هکتاری تبدیل اراضی شیبدار استان به باغات مثمر اشاره کرد و گفت:اجرای این طرح تعهدی برای شهرستان است که می طلبد تمامی دستگاه ها ذیربط همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
وی همچنین اضافه کرد:با توجه به فعالیت های فصلی شمال کشور و حوادث بوجود آمده در شهرستان، نیاز است این طرح قوت بیشتری در سطح شهرستان گیرد‌.
 علیزاده رییس جهاد کشاورزی کلاله هم گفت:افرادی که اقدام به کاشت نهال زیتون، گردو، توت و فندق در اراضی شیبدار کرده، بسته های حمایتی جهاد کشاورزی از جمله عملیات کاشت، تامین نهال و یکسال آبیاری رایگان شامل آنان می شود.

هزار و ۴۴۵ هکتار از اراضی شیب دار کلاله به کشت باغات و درختان مثمر تبدیل شده است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 338
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4433

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:5286
بازدید سال:5286
بازدید کل:1476452