عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرهنگ تجارت الکترونیک در کلاله وجود دارد

مدیر کل پست استان:

فرهنگ تجارت الکترونیک در کلاله وجود دارد

فرهنگ تجارت الکترونیک در کلاله وجود دارد

مدیرکل پست استان در جلسه شورای اداری کلاله گفت:فرهنگ تجارت الکترونیک در کلاله وجود دارد لذا با فرایند آموزش و کمک مالی آن را تقویت‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;جلالی مدیرکل پست استان در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله با بیان این مطلب گفت:همه ی شهروندان استان نسبت به اعمال صحیح کد پستی معتبر اقدام کنند چرا که بسیاری از نیازها را باید با آن به نتیجه رساند.
مدیرکل پست استان به تعریف پروژه جی نف در کشور اشاره کرد و افزود:این پروژه امکان بررسی و صحت سنجی یک مکان بهمراه موقعیت ومختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می سازد.
وی با بیان اینکه ۵۵۰ میلیارد تومان جهت سرشماری کشور هزینه شده است؛ افزود:اجرای پروژه جی نف این هزینه ها را بسیار کاهش می دهد و جهت افزایش بهره وری در کشور خواهد شد.
جلالی در ادامه کسب و تجارت الکترونیک را در توسعه اقتصادی کشور مهم دانست و گفت:تلاش کنیم این فرهنگ را در استان گلستان بالا ببریم تا مردم استان های دیگر از ما خرید کنند و سرمایه از استان خارج نشود.
وی افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون؛ ۲۱۷ هزار بسته الگترونیکی سفارش داده شده که سهم شهرستان کلاله نیم درصد بوده است.
جلالی با بیان اینکه ۶۰ درصد از ورودی کالا های سفارشی کلاله از سایر استان ها بوده است؛ تصریح کرد:فرهنگ تجارت الکترونیک در کلاله وجود دارد لذا با فرایند آموزش،کمک مالی و.. می توانیم آن را تقویت‌کنیم و محصولات شهرستان کلاله را به بازار کشور برسانیم.
قاسم حاجی محمدی رییس ستاد اقامه نماز استان نیز در این جلسه گفت:مقام معظم رهبری در ۲۷ اجلاس نماز در کشور بصورت مکتوب پیام صادر کردند که این اهمیت اجلاسیه را نشان میدهد.
وی افزود:مسئولان مومن باید تمام امکانات خود را در اختیار دعوت به نماز بگذارند.
رییس اقامه نماز استان با بیان اینکه نماز برای سلامت جامعه تضمین آورد است؛ افزود: مدیران در اقامه نماز در ادارات اهتمام بیشتری داشته باشند و نماز اول وقت را ترویج دهند.
محمدی در ادامه گفت:ارزیابی ها نشان داده است با توجه به تعامل موجود، اهتمام به امر نماز در استان خوب بوده است.
وی در پایان مطالبش خواستار شد:تمامی ادارات یک رابط علاقه مند را جهت اطلاع رسانی اقامه نماز معرفی کنند و مسابقات فرهنگی، هنری با موضوع نماز در مدارس و ادارات شهرستان برپا گردد.
گفتنی است در پایان جلسه از شهرام شیروزاده که به مدت سی سال خدمات ارزنده ای برای آموزش و پرورش و فرمانداری کلاله ارائه نمودند، تقدیر به عمل آمد.

فرهنگ تجارت الکترونیک در کلاله وجود دارد

فرهنگ تجارت الکترونیک در کلاله وجود دارد

فرهنگ تجارت الکترونیک در کلاله وجود دارد

فرهنگ تجارت الکترونیک در کلاله وجود دارد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 281
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4343

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 118
بازدید ماه:563
بازدید سال:10443
بازدید کل:1481609