عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیران باید تکریم ارباب رجوع را الویت کاری خود قرار دهند

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

مدیران باید تکریم ارباب رجوع را الویت کاری خود قرار دهند

مدیران باید تکریم ارباب رجوع را الویت کاری خود قرار دهند

بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:مدیران باید تکریم ارباب رجوع را الویت کاری خود قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرمانداری شهرستان کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور امام جمعه کلاله، شهر فراغی،مدیر اقامه نمازاستان، مدیر کل پست استان و سایر اعضاء در فرمانداری کلاله برگزار گردید;تصریح کرد:مدیران نهایت تکریم ارباب رجوع را داشته باشند و با توجه به اختیارات خود در جهت رفع گره و مشکلات مردم مردم‌تلاش کنند.
وی افزود: دستگاه های خدمات رسان مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مردم را به موقع پاسخ دهند و از دیگر موارد صیانت از حقوق شهروندان ارائه خدمات به موقع و سریع به مردم است.
فرماندار کلاله در ادامه تاکید داشت:پدافند غیر عامل با هدف دفاع غیرمسلحانه و مقابله با جنگ نرم مورد توجه مدیران قرار گیرد.
بیانی از برگزاری پیش اجلاسیه نماز در شهرستان کلاله خبر داد و گفت:همه ادارات و نهاد ها، همکاری لازم را با دبیر اقامه نماز شهرستان داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تاکید بر اقامه نماز اول وقت، اظهار داشت:نماز کالبد اسقامت را در وجود جامعه اسلامی تقویت میکند و آدم‌بی نماز از بمب اتم خطرناک تر است.
کشیری گفت:یکی از وظایف حاکمیت دینی ترویج نماز است و نماز خیر و برکت به جامعه میدهد و دشمن را نابود میکند.
امام جمعه کلاله ضمن تاکید بر حضور پررنگ مسئولین در نماز جمعه ؛ تصریح کرد:مدیران تلاش کنند با حضور خود در مصلی ها، مشکلات مردم را با نشست هایشان حل کنند.
حاج اخوند قربانپور امام جمعه شهر فراغی هم در این جلسه گفت:همه ی ما انسان ها در جهان آخرت، پاسخگوی نعمات و امکاناتی هستیم که خداوند در اختیار ما قرار داده است.
امام‌جمعه فراغی به موضوع حق الناس اشاره کرد و افزود:سخت ترین مرحله حسابرسی در قیامت حق الناس است و کسی که حق الناس بر گردنش باشد، پروردگار هم در روز قیامت به دادش نمیرسد.

مدیران باید تکریم ارباب رجوع را الویت کاری خود قرار دهند

مدیران باید تکریم ارباب رجوع را الویت کاری خود قرار دهند

مدیران باید تکریم ارباب رجوع را الویت کاری خود قرار دهند

مدیران باید تکریم ارباب رجوع را الویت کاری خود قرار دهند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 314
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4342

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 95
بازدید ماه:5288
بازدید سال:5288
بازدید کل:1476454