عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مهدی جمشیدی رییس فرودگاه کلاله شد


مهدی جمشیدی رییس فرودگاه کلاله شد

مهدی جمشیدی رییس فرودگاه کلاله شد

در آیینی با حضور بیانی فرماندار کلاله و متانت مدیرکل فرودگاه های استان، مهدی جمشیدی بعنوان سرپرست فرودگاه کلاله معرفی گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری; علی متانت مدیر کل فرودگاه های استان در مراسم معارفه مدیر جدید فرودگاه کلاله اظهارداشت: برای اینکه پروازهای این فرودگاه پایدار شود به احداث یک مخزن سوخت نیاز داریم.
وی افزود: با احداث جایگاه سوخت، اعتماد و تمایل ایرلاین‌ها برای برقراری پرواز از این فرودگاه فراهم می‌شود.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بیان داشت: تمامی زیر ساخت‌ها برای نشست و برخاست هواپیمای مسافری تا فوکر 100 در این فرودگاه فراهم است.
وی اشاره‌ای به ضرورت حصارکشی فرودگاه کلاله کرد و گفت: به زودی با اعتبار تخصیصی 9 میلیارد تومان، ساخت دیواری به طول 12 کیلومتر در فرودگاه کلاله شروع خواهدشد.
متانت اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌های فرودگاه کلاله و کمی ترافیک، موضوع آموزش خلبانی و پروازهای تفریحی در این فرودگاه در حال پیگیری است و هم اکنون هواپیماهای کوچک آموزشی در این فرودگاه قرار گرفته‌اند که به محض اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشور فعالیت آموزشی خلبانی و تفریحی از سوی بخش خصوصی در فرودگاه کلاله شروع می‌شود.
فرماندار کلاله در این مراسم به پتانسیل های فرودگاه کلاله اشاره کرد و گفت:با توجه به استعدادهای اقتصادی، فرهنگی و گردشگری استان، فرودگاه کلاله میتواند بستری خوبی برای جذب سرمایه گذاران و گردشگران باشد.
فرماندار کلاله یکی از درخواست های مردم را برقراری پروازهای پایدار عنوان کرد و افزود:تلاش کنیم با اضافه شدن پرواز کلاله به زاهدان و بلعکس و سایر نقاط؛ جریان پرواز در فرودگاه کلاله برقرار شود و مردم از خدمات آن بهره مند شوند.
وی خاطر نشان کرد: راه اندازی فرودگاه کلاله و استفاده بصورت پرواز های مسافر بری، حمل و نقل و آموزش؛ می تواند تاثیر زیادی در رفع محرومیت شرق استان داشته باشد.
فرماندار کلاله ایجاد و راه اندازی جایگاه سوخت را نقطه بسیار مهمی در فرودگاه کلاله دانست و افزود: پیگیری هایی از طریق اداره کل سوخت گیری هواپیمایی کشور در رابطه با احداث و راه اندازی جایگاه سوخت هواپیما بعمل آمده که نیاز است اداره کل هواپیمایی استان پیگیری های لازم را در این خصوص بعمل آورد.
در ادامه از زحمات عبدالخلیل صادقی رییس پیشین فرودگاه کلاله قدردانی و تجلیل و مهدی جمشیدی بعنوان سرپرست فرودگاه کلاله معرفی گردید.
گفتنی است در این مراسم، جعفر حیدر پور نیز بعنوان حراست فرودگاه کلاله منصوب شد.
لازم به ذکر است؛ جمشیدی ۱۹ سال عهده دار مراقبت پرواز استان بوده و صادقی هم اکنون معاونت عملیات فرودگاه های اداره کل استان را برعهده دارد.

مهدی جمشیدی رییس فرودگاه کلاله شد

مهدی جمشیدی رییس فرودگاه کلاله شد

مهدی جمشیدی رییس فرودگاه کلاله شد

مهدی جمشیدی رییس فرودگاه کلاله شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 736
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4339

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 106
بازدید ماه:334
بازدید سال:10214
بازدید کل:1481380