عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله با ریاست بیانی فرماندار شهرستان و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;بیانی فرماندار کلاله در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اعلام این خبر گفت:با هدف پیشگیری از مصرف مواد مخدر، مدیران ادارات و نهادها با بهره گیری از کارشناسان روانشناسی و اجتماعی، کارگاه های آموزشی برای کارکنان مجموعه خود با همراهی خانواده ها بصورت مستمر برگزار کنند.
فرماندار کلاله ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی؛ اظهار داشت:باید به این باور برسیم که در کنار تلاش آنها، خانواده و ادارات دیگر نیز در کاهش و پیشگیری از مصرف مواد مخدر موثر خواهند بود.
بیانی به مصوبه جلسه قبلی شورای مواد مخدر اشاره کرد و از مسئولین ذیربط خواستار شد:متکدیان و معتادین متجاهر را در چارچوب قانونی شناسایی و جهت اعزام به کمپ ها اقدام نمایند.
فرماندار کلاله بزرگترین و مهمترین منابع کشور را منابع انسانی عنوان کرد و گفت:دشمن طی ۴۰ ساله گذشته نتوانست ضربه ای به کشور ما وارد کند لذا جنگ نرم را شروع کرده و سعی دارد از این طریق منابع انسانی ما را فلج‌کنند.
رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله در ادامه تاکید داشت:اعضاء این شورا برای تصمیم سازی و هدفمندی، شخصا در جلسات حضور یابند.
سرهنگ هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان هم گفت:طی شش ماهه گذشته ۶۷ طرح ازجمله ارتقاء امنیت اجتماعی و.. اجرا شد که منجر به کشف ۱۹/۱۶ کیلوگرم از انواع مواد مخدر گردید.
وی افزود:همچنین در این طرح؛ ۱۵۹ نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر، ۱۳۴ نفر معتاد متجاهر دستگیر و شش هزار و ۶۶۷ عدد انواع قرص های شبه مخدر، ۳۷ بوته گیاه شاه دانه و... نیز در کلاله کشف شد.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کلاله برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 538
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4322

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 23
بازدید ماه:301
بازدید سال:10181
بازدید کل:1481347