عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تیم ویژه بازرسی از خبازان در کلاله تشکیل شد


تیم ویژه بازرسی از خبازان در کلاله تشکیل شد

تیم ویژه بازرسی از خبازان در کلاله تشکیل شد

بیانی فرماندار و رییس کارگروه آرد و نان شهرستان کلاله در نشست با تیم بازدید کننده از خبازی ها گفت:باتوجه به اینکه ۴۸ درصد پرونده های تشکیل شده توسط بازرسین آرد و نان مربوط به خبازی های شهرستان می باشد،تیم ویژه بازرسی از خبازان تشکیل شده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار و رییس کارگروه آردو نان شهرستان در نشست با تیم بازدید کننده از خبازی ها گفت:باتوجه به اینکه ۴۸ درصد پرونده های تشکیل شده توسط بازرسین آرد و نان مربوط به خبازی های شهرستان می باشد، این‌تیم ویژه تشکیل شده است.
فرماندار کلاله همچنین گفت:این تیم متشکل از نماینده فرماندار، تعزیرات، بهداشت، صمت و اتحادیه بوده که در کنار بازرسان آرد و نان شهرستان کار نظارت و بازرسی را انجام می دهند.
وی با بیان اینکه راهی برای احساس امنیت متخلف نگذارید؛ تاکید داشت:ما باید فعالیت و بازرسی های خود را بیشتر کرده و نظارت را قوی تر کنیم تا مردم نان با کیفیت و بدون دغدغه دریافت نمایند.
رییس کارگروه آرد و نان کلاله همچنین گفت:تیم بازرسان شهرستان بصورت شبانه روز از خبازی های نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله بهداشت محیط و فردی، آرد خارج از شبکه، عدم توجه به دستورالعمل هاو.. به جد برخورد کرده و سهمیه آرد متخلف را کاهش و قطع نمایند.
بیانی اضافه کرد:اداره تعزیرات حکومتی بصورت ویژه پرونده های ارسالی متخلفین خبازی های را بررسی و اشد مجازات را برای آنان در نظر بگیرد.
وی در پایان مطالبش خبر از برگزاری همایش خبازی ها داد و گفت:خبازی که نان با کیفیت پخت کرده و هیچگونه تخلفی نداشته باشد ضمن افزایش سهمیه آرد مورد تجلیل و تقدیر ما قرار میگیرد.
لازم به ذکر است; در پایان این جلسه، ابلاغ تیم ویژه بازرسی از خبازی های شهرستان بصورت جداگانه به آنان داده شد.

تیم ویژه بازرسی از خبازان در کلاله تشکیل شد

تیم ویژه بازرسی از خبازان در کلاله تشکیل شد

تیم ویژه بازرسی از خبازان در کلاله تشکیل شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 358
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4307

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 4
بازدید ماه:75
بازدید سال:9955
بازدید کل:1481121