عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روز غدیر برترین عید امت پیامبر است

امام جمعه شهرستان کلاله:

روز غدیر برترین عید امت پیامبر است

روز غدیر برترین عید امت پیامبر است

امام جمعه شهرستان کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان این سخن گفت:روز غدیر برترین عید امت پیامبر است و خداوند در آن روز به پیامبر دستور داد امیرالمومین را بعنوان پرچمدار امت منصوب کند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان که با ریاست بیانی فرماندار کلاله و با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان,ائمه جمعه و سایر اعضائ که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید;گفت:جانشینی حضرت علی بر پیامبر امری الهی بود، افزود:این معرفی بنا به دستور خداوند در آیه تبلیغ بود.
وی افزود:در این آیه به پیامبر (ص) دستور ‌داده شد، آنچه خداوند بر او نازل کرده، ابلاغ کند و اگر این کار را نکند، رسالتش را انجام نداده است.
امام جمعه کلاله در بخش دیگری از سخنانش به استناد روایات و آحادیث از زبان رسول خدا (ص) گفت:روز غدیر برترین عید امت پیامبر است و خداوند در آن روز به پیامبر دستور داد امیرالمومین را بعنوان پرچمدار امت منصوب کند.
کشیری در ادامه افزود:خداوند در آن روز دین را تکمیل و نعمت را بر امت تتمیم کرد و اسلام را به عنوان دین برای آنان پسندید.
حاج آخوند قربانپور امام‌جمعه شهر فراغی هم با اشاره به نقشه ها و دشمنی های بدخواهان نظام، گفت:ما باید با وحدت و همدلی در کنار هم جلوی هرگونه اختلاف و دوگانگی را بگیریم و این امر زمانی میسر می شود که در سایه وحدت و پیرو فرمان رهبری باشیم.
اخوند قربانپور در ادامه با بیان اینکه مدیران با اخلاق و تکریم ارباب رجوع رضایت مردم را جلب کنند؛ افزود:رضایت و تکریم ارباب رجوع، امید و انگیزه بیشتر را بوجود خواهد آورد تا مردم در کنار ما مسئولین نظام، قدردان نعمت امنیت و وحدت باشیم.

روز غدیر برترین عید امت پیامبر است

روز غدیر برترین عید امت پیامبر است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 364
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4187

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 139
بازدید ماه:445
بازدید سال:10325
بازدید کل:1481491