عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » الویت اصلی دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ مبارزه با‌مواد مخدر بوده است

بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در جمع نمازگزازان اهل سنت:

الویت اصلی دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ مبارزه با‌مواد مخدر بوده است

الویت اصلی دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ مبارزه با‌مواد مخدر بوده است

بیانی سرپرست فرمانداری کلاله، بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور در مصلی اهل سنت کلاله,با بیان این سخن گفت:الویت اصلی دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ مبارزه با‌مواد مخدر بوده است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;بیانی سرپرست فرمانداری کلاله، بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور در مصلی اهل سنت کلاله، در جمع نمازگزاران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت:امروزه مواد مخدر از بعد اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی جایگاه ویژه ای پیدا کرده، لذا باید با حساسیت زیاد به حرکات دشمنان نظام که میخواهند از این حربه بر علیه ما استفاده نمایند را رصد نماییم.
سرپرست فرماندار کلاله با بیان اینکه فروش مواد مخدر سالانه میلیارد ها دلار گردش مالی دارد؛ افزود:حدود یک میلیون نفر در سراسر دنیا به این شغل خانمان سوز مشغول هستند، و باعث اعتیاد میلیون ها نفر در جامعه می شوند.
وی در ادامه اظهار داشت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی، الویت اصلی دولت، مبارزه با مواد مخدر بوده که در بحث پیشگیری، مبارزه و درمان می توان دید که میلیاردها تومان توسط دولت هزینه می شود.
بیانی یکی از اهداف دشمنان نظام را از پا در اوردن جوانان ما دانست و گفت:امروزه دشمن با دید اقتصادی به مواد مخدر نگاه نمیکند بلکه هدف آنان جوانان ماست و میخواهند با سست کردن اعتقادات ما، بین مسلمانان شیعه و سنی اختلاف بیندازند و افکار پلید خود را عملی کنند.
سرپرست فرماندار کلاله ضمن‌تاکید بر مشارکت همه دستگاه ها،خانواده ها و احاد جامعه در ریشه کن‌کردن مواد مخدر؛ افزود:ایران اسلامی در راه مبارزه با مواد مخدر حدود ۴هزار شهید و ۱۳۰ هزار مجروح و جانباز تقدیم کرده است و باید بصورت جدی برنامه ریزی لازم و اقدامات پیشگیرانه انجام شود.
وی در ادامه به قدرت نظامی جمهوری اسلامی در نابودی پهپاد فوق پیشرفته امریکا اشاره کرد و گفت:امریکایی ها قدرت مقابله با ما را ندارند و میدانند در مقابل هر موشک و پهپاد امریکایی، یک موشک ساخت ایران با آنان مقابله خواهد کرد.

الویت اصلی دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ مبارزه با‌مواد مخدر بوده است

الویت اصلی دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ مبارزه با‌مواد مخدر بوده است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 367
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4054

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 139
بازدید ماه:454
بازدید سال:10334
بازدید کل:1481500