عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد


جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله با ریاست علی اصغر بیانی سرپرست فرمانداری کلاله و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در این جلسه بر پیگیری و اجرایی شدن مصوبات جلسه تاکید کرد و گفت:کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان نسبت به اجرای کامل مصوبات مسئول بوده و برای اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.
بیانی در ادامه تاکید کرد:تمامی دستگاه های اجرایی و اعضا ستاد خدمات سفر شهرستات در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی با یکدیگر هماهنگ و در آمادگی کامل باشند.
فرماندار کلاله بر نظارت، کنترل بازار و خدمات با کیفیت به مردم و میهمانان تأکید و رعایت مسائل بهداشتی در رستوران ها و مراکز عرضه غذایی و همچنین نظافت شهر و روستاها را خواستار شد.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان با اشاره به ضرورت آمادگی دستگاهای خدمات رسان، گفت:دستگاه های خدمات رسان از جمله اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر در ایام نوروز؛ آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را داشته باشند و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ نمایند.
وی در ادامه خبر از آماده سازی ۶ مدرسه جهت اسکان مسافران نوروزی داد و افزود:آموزش و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسكان موقت مسافران نوروزی اقدمات لازم را به عمل آورد.
سرپرست فرمانداری کلاله در پایان تصریح کرد:۶۰۰۰ هزار نقشه راهنمای شهرستان تکمیل و آماده سازی شده؛ و توسط اکیپ هلال احمر مستقر در ورودی شهر به مهمانان نوروزی توزیع می گردد.
در ادامه جلسه اعضا ستاد خدمات سفر پیشنهادات و نظرات خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد‌.

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کلاله برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 588
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3864

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 48
بازدید ماه:4572
بازدید سال:50057
بازدید کل:1521223