عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » در دهه فجر امسال 138پروژه کلنگ زنی و افتتاح می گردد

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

در دهه فجر امسال 138پروژه کلنگ زنی و افتتاح می گردد

در دهه فجر امسال  138پروژه کلنگ زنی و افتتاح می گردد

حمیدی فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان با اعلام این خبر گفت:در چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی؛ تعداد ۱۱۳ پروژه افتتاح و تعداد ۲۵ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;جلسه شورای اداری شهرستان کلاله با حضور معاون عمرانی استاندار,فرماندار کلاله,مدیر کل امور شهری استان ,ائمه جمعه و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
حمیدی فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان با اعلام این خبر گفت:در چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی؛ تعداد ۱۱۳ پروژه افتتاح و تعداد ۲۵ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار کلاله افزود:مبلغ کل اعتبارات دهه فجر امسال چهل و هفت میلیارد و 950 میلیون تومان می باشد که مبلغ سی میلیارد و 460 میلیون آن به پروژه افتتاحیه و مبلغ هفتده میلیارد و490 میلیون تومان به پروژه های کلنگ زنی اختصاص یافته است.
نماینده عالی دولت در کلاله تعدادکل پروژه های سال ۹۷ را ۱۲۸ پروژه اعلام کرد و گفت:کل اعتبارات پروژه های اجرایی سال ۹۷ سی ویک میلیارد و 726 میلیون تومان بوده که شامل دو پروژه جدید و ۴۵ پروژه نیمه تمام و ۸۱ پروژه مستمر و ادامه دار می باشد.
حمیدی با اشاره به تحقق ۸۷ درصدی اشتغال شهرستان گفت:تعهد اشتغال شهرستان کلاله ۱۵۰۰ نفر بوده که تاکنون ۱۳۰۳ نفر در سامانه رصد کشور ثبت و به شتغال پایدار رسیده رسیده اند.
فرماندار کلاله در ادامه گفت:تاکنون ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات از محل توسعه روستایی با اشتغال زایی ۳۴۹ نفر پرداخت گردیده است.
وی در پایان افزود:در راستای ایجاد اشتغال خانگی بانوان هم مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با اشتغال زایی ۱۵۰ نفر در حال اقدام می باشد.
سپس در ادامه آخوند آدینه امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر هم گفت:در صورتی که جوامع اسلامی به دستورات قرآن عمل کنند، همه مشکلات جوامع حل می شود.
وی ادامه داد: مدیران باید شبانه روزی در خدمت به مردم تلاش کنند و از میز مسئولیت بعنوان فرصت خدمت به خوبی بهره بگیرند.
اخوند ادینه در پایان گفت: ما باید مواظب باشیم در هر جایگاهی که هستیم در رسیدگی و رفع مشکلات مردم سستی نکنیم و کار را برای رضای خدا انجام دهیم.
سپس در ادامه حجت الاسلام حین پور رئیس تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:حجم خدمات صورت گرفته به مردم پس از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.
رییس تبلیغات اسلامی کلاله در ادامه تصریح کرد:قبل از انقلاب بسیاری از شهرهای کشور از حداقل امکانات برخوردار بودند؛امروزه به برکت انقلاب اسلامی دور ترین روستاها از تمامی خدمات برخوردار هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان گفت:باتوجه به توطئه های دشمنان باید سعی کنیم؛ چهل سالگی انقلاب را خیلی با شکوه تر جشن بگیریم.

در دهه فجر امسال  138پروژه کلنگ زنی و افتتاح می گردد

در دهه فجر امسال  138پروژه کلنگ زنی و افتتاح می گردد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 322
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3727

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 118
بازدید ماه:691
بازدید سال:10571
بازدید کل:1481737