عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌کلاله برگزار شد


جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌کلاله برگزار شد

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌کلاله برگزار شد

جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کلاله به ریاست حمیدی فرماندار و با حضور جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استانداری و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حمیدی فرماندار کلاله در این‌جلسه گفت:انسان در میان هر جامعه ای که باشد اگر اعمال نیک در آن جامعه انجام گیرد، وی نیز در ثواب آن شریک است و اگر ظلم و امرناهنجار و منکری شکل بگیرد او نیز در آن شریک است مگر به انکار آن بپردازد.
فرماندار کلاله خاطر نشان کرد:در انجام فریضه امر به معروف و نهي از منکر ، ما بايد همواره قانون را مد نظر داشته باشيم و به استناد موارد قانوني عمل كنيم.
وی در ادامه افزود: شنیده می شود برخی افراد بدون در نظر گرفتن مصالح اسلام با تند روی های اخلاقی اقدام به امر به معروف ونهی از منکر می کنند که طرف مقابل را به این فرضیه الهی بدبین می کنند.
قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اضافه کرد:ما باید به گونه ای عمل نمائیم که جلوي خرافه گرائي گرفته شود و جوانان ما بدانند كه امام حسين (ع) براي برپايي امر به معروف و نهي از منكر قيام نمودند و بكوشيم تا اين مسئله بين جوانان ما نهادينه گردد.
درادامه جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استانداری بر اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت:انجام این فریضه فراتر از حرام و حلال خداوند می پردازد.
وی گفت: آنچه با فطرت آدمی سازگار است ، معروف و آنچه براساس فطرت آدمی نادرست است منکر محسوب می شود و در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را احیاء ارزش ها و حرمت نهادن به حدود الهی عنوان کرد.
جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استانداری در پایان از روئسای ادارات شهرستان خواستار شد:جهت رعایت مسائل مذهبی و فرقه ای و نیاز به انسجام و وحدت در جامعه، از ایجاد اختلاف افکنی در بین کارکنان خود امتناع نمایند.

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌کلاله برگزار شد

 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 522
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3507

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 112
بازدید دیروز: 346
بازدید ماه:8199
بازدید سال:18079
بازدید کل:1489245