عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیته برنامه ریزی امور بانوان دهه فجر انقلاب اسلامی کلاله تشکیل شد


جلسه کمیته برنامه ریزی امور بانوان دهه فجر انقلاب اسلامی کلاله تشکیل شد

جلسه کمیته برنامه ریزی امور بانوان دهه فجر انقلاب اسلامی کلاله تشکیل شد

کمیته برنامه ریزی امور بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار کلاله ، کارشناس و مشاور امور بانوان فرمانداری و مسئولین بانوان ادارات شهرستان تشکیل شد .

برزگر فرماندار کلاله دراین جلسه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های منسجم امور بانوان و تبریک هفته وحدت گفت : حوزه کلاله حوزه قومیت های ویژه است و افزود که برادران و خواهران شیعه و سنی در این شهرستان مانند دانه های تسبیح هستند و باید با ایجاد اتحاد و وحدت کلمه در کنار هم باشیم .

وی افزود انشالله که گفتار و کردار ما مانند دانه های تسبیح استوار باشد .

ایشان در خصوص ایجاد وحدت گفت : باید در ایجاد وحدت ابتدا از خودمان شروع کنیم و دلمان را از تفرقه پاک کنیم و در گسترش ادبیات وحدت تلاش کنیم 

وی در ادامه اضافه کرد : وحدت ما در شهرستان کلاله با برادران اهل سنت زبانزد بوده و هست و تنها را و رمز موفقیت ما در کنار هم ایستادن است که اگر برخلاف آن عمل کنیم موفق نخواهیم بود

برزگر در ادامه به همایش بزرگ پیامبر رحمت - منادی رحمت پرداخت و گفت : اجرای اینچنین برنامه ها و گردهم آوردن نیروهای تاثیرگذار کار ساده ای نبود و سفر آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان  ثمرات پر خیر و برکتی را قطعا برای شهرستان دارد که در ماه های آتی به عینه خواهید دید .

فرماندار کلاله در ادامه با اشاره به مناسبت ها گفت : ما باید از این فرصت هایی که نظام در اختیار ما قرار داده استفاده کنیم .

وی خطاب به بانوان گفت : ما در دهه فجر برنامه هیا خوبی را پیش بینی کرده ایم و از شما نیز انتظار داریم تا در حوزه بانوان یک برنامه متمرکزی را برنامه ریزی کنید .

ایشان در ادامه به یادآور شد که بانوان بعنوان بدنه اصلی خانواده هستند و با ارائه آموزش های لازم برای اقشار مختلف بویژه روستایی می توان نوید روزهای بهتری را داد و از آسیب های اجتماعی کاست

جلسه کمیته برنامه ریزی امور بانوان دهه فجر انقلاب اسلامی کلاله تشکیل شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1353
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 338

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 333
بازدید دیروز: 417
بازدید ماه:8074
بازدید سال:17954
بازدید کل:1489120